کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

۲۲ بهمن روز بیعت با امام خمینی (ره)، شهدا و امام عصر (عج) است

19 بهمن 1397 ساعت 14:14

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: روز ۲۲ بهمن جشن تمام عیاری است که در آن روز مردم با امام خمینی (ره)، شهدا و امام عصر (عج) تجدید بیعت می‌کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ادامه کوثر الهی و انقلاب فاطمی قرار گرفته است اظهار کرد: نخبگان باید با همه توان خود ایران را به‌عنوان کشوری نمونه مطرح کنند و به جهانیان نشان دهند که اسلام ملتی قوی و طاغوت‌ستیز ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران غنی و توانمند است ادامه داد: لازم است قدرت ایران به جهانیان نشان داده شود، باید بدانیم که عربده‌کشی‌های دشمنان هیچ و پوچ است و این را به همه اعلام کنیم.

نکونام با اشاره به برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب با وجود همه دشمنی‌های دشمنان اضافه کرد: تحریم‌ها همان سنگ‌اندازی‌ها و موانع کوچکی هستند که دشمنان به کار گرفته‌اند.

امام جمعه شهرکرد گرانی‌ها، مشکلات معیشتی و... را مطالبه اصلی مردم عنوان و تاکید کرد: مطالبه‌گری مردم تا زمانی که همه مشکلات برطرف شود ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: محتوای انقلاب اسلامی ایران همچون انقلاب انبیاء توحید و نفی شرک و طاغوت است، طاغوت پهلوی را همین انقلاب شکست و طاغوت‌های آمریکا، انگلیس و... نیز درحال اضمحلال هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در اختیار مردم انقلابی باشند و نباید سوءاستفاده کنند یادآور شد: تاریخ قضاوت خواهد کرد که چه کسانی انقلاب را همراهی کردند و یاور آن بودند و چه کسانی ریزشی بودند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: روز ۲۲ بهمن جشن تمام عیاری است که در آن روز مردم با امام خمینی (ره)، شهدا و امام عصر (عج) تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 41327

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41327/۲۲-بهمن-روز-بیعت-امام-خمینی-ره-شهدا-عصر-عج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir