کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختياري

ارسال 100 ايده به بخش دانشجويي و آزاد جشنواره ايده سبزکوه

4 دی 1396 ساعت 11:19

رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه شهركرداز ارسال 100 ايده به بخش دانشجويي و آزاد جشنواره خبر داد و گفت: به‌منظور بالا بردن كيفيت و نوآوري ايده‌هاي نوپا، از هر شخص تنها سه ايده براي شركت در جشنواره دريافت شد و ايده‌هاي دريافت‌شده تا زمان ارسال به داوري در صندوق ايده‌هاي دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان به‌صورت كاملاً محرمانه نگهداري شدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ آيين بازگشايي صندوق دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري با حضور دكتر مهران عربي معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهركرد، دكتر بهرام حسين‌زاده رئيس گروه كارآفريني، رشد و ارتباط با صنعت دانشگاه، دكتر ويشتاسب سليمانيان رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه و دبير اجرايي جشنواره‌، دكتر روح‌ا... همتي دبير علمي جشنواره، رؤساي مراكز رشد استان و جمعي از مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي استان چهارمحال و بختياري در مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه شهركرد برگزار شد.

ويشتاسب سليمانيان رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه شهركرد در اين آيين از ارسال ۱۰۰ ايده به بخش دانشجويي و آزاد جشنواره خبر داد و گفت: به‌منظور بالا بردن كيفيت و نوآوري ايده‌هاي نوپا، از هر شخص تنها سه ايده براي شركت در جشنواره دريافت شد و ايده‌هاي دريافت‌شده تا زمان ارسال به داوري در صندوق ايده‌هاي دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري به‌صورت كاملاً محرمانه نگهداري شدند.

دكتر سليمانيان افزود: اولين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري فرصتي مناسب براي آسيب‌شناسي و بهبود كيفيت برگزاري جشنواره در سال جاري فراهم كرد و به همين دليل بخش دانش‌آموزي به دومين جشنواره اضافه شد كه جنبش و پويايي جشنواره را افزايش داد.

دبير اجرايي دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: ايده‌هاي دانشجويي و آزاد، بعد از بررسي اوليه، توسط كادر علمي متخصص مورد داوري علمي و فني قرار مي‌گيرند و ايده‌هاي برتر در مركز نوآوري دانشگاه شهركرد مستقر شده و تا زمان راه‌يابي به مراكز رشد سطح استان مورد حمايت قرار مي‌گيرند.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهركرد نيز در اين آيين با تأكيد بر ضرورت حمايت از ايده‌هاي نوپا تا تبديل به شركت‌هاي دانش‌بنيان گفت: ايده‌هاي خلاقانه‌ي برخي افراد به دليل حمايت نشدن به‌صورت يك ذهنيت باقي مي‌مانند در حالي كه با توجه و حمايت مي‌توانند به يك شركت موفق اقتصادي تبديل شوند، چنانچه شاهديم كه برندهاي معتبر در كشورهاي صنعتي از ميان ايده‌هاي نوپا شكل گرفتند.

دكتر عربي افزود: مديران و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بايد به فناوري و كارآفريني علاقه‌مند باشند و با اين دغدغه در مسير تحقق اقتصاد دانش‌بنيان قدم بردارند.

گفتني است در پايان اين آيين، صندوق دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري بازگشايي شد و ايده‌هاي دانشجويي و آزاد كه به‌منظور حفظ نوآوري و جلوگيري از كپي‌برداري به‌صورت محرمانه نگهداري شده بودند، به مرحله‌ي داوري ارسال شدند.

انتهای پیام1026ج/920م


کد مطلب: 37737

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37737/ارسال-100-ايده-بخش-دانشجويي-آزاد-جشنواره-سبزکوه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir