کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجلیل از خبرنگاران برتر فجر ۹۱ در چهارمحال و بختیاری

12 بهمن 1392 ساعت 8:43

۲۳ اثر برتر از خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با موضوع دهه فجر مربوط به سال ۹۱ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مورد تقدیر واقع شد.


به گزارش جهانبین نیوز، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت فرارسیدن سی و پنجمین فجر انقلاب، گفت: پس از فراخوان اسفند ماه سال گذشته، ۱۰۸ اثر به روابط عمومی شورای هماهنگی استان ارائه شد که ۲۳ اثر ، حائز رتبه برتر شدند.

 ˈمحمود رییسی ˈ در بخش بهترین عکس، ˈسید بهادر حسینیˈ دربخش بهترین سردبیری و ˈشکوفه سلیمانیˈ در بخش بهترین متن خبری به عنوان برترین ها معرفی شدند.

در بخش بهترین ویژه نامه مکتوب ˈملک محمد زمانیˈ از روزنامه کیهان، در بخش بهترین کلیپ تصویری ˈهادی یوسفیˈ از صدا و سیما و در بخش بهترین تیزر تصویری ˈسید محمد طاهریانˈ از شرکت سینمایی هزاردستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند .

 در بخش بهترین توصیف موضوعی ˈخاطره حسین زادهˈ ، در بخش بهترین لوگو ˈزهرا جوانبخت قهفرخیˈ از صدا و سیما و دربخش بهترین تیتر ˈمهرداد شریفیˈ از روزنامه جمهوری اسلامی حایز رتبه برتر شناخته شدند.

در بخش بهترین مستند تصویری نیز ˈسمیه نجفیان دهکردیˈ از صدا و سیما، در بخش بهترین پوشش خبری مکتوب ˈزیبا سلیمانیˈ ازتسنیم و دربخش بهترین بکراند خبری ˈآسیه میریˈ ازخبرگزاری ایکنا معرفی شدند .

ˈفاطمه روستاییˈ ،ˈزهرا شاهینˈ و ˈیاسر کیانیˈ از خبرگزاری ایسنا نیز در بخش بهترین مشارکت جمعی، ˈمریم پوراعتمادیˈ ازخبرگزاری فارس و ˈاحمد رضا کاویانیˈ در بخش بهترین تصویربرداری خبری از صدا و سیما معرفی و تجلیل شدند .

انتهای پیام /


کد مطلب: 12167

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12167/تجلیل-خبرنگاران-برتر-فجر-۹۱-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir