کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مسابقه بین‌المللی نقاشی با موضوع آب

نشان‌ فرانسوی طلای آبی به نوجوان باباحیدری رسید

10 دی 1396 ساعت 10:21

عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه‌ مسابقه‌ بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۱۷ را نصیب خود کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ این رویداد بین‌المللی با موضوع «آب، طلای آبی» برگزار شد و ۴۰ کشور با ارسال ۲هزار و ۸۰۰ اثر در آن شرکت کرده بودند.

براساس این خبر، ۶ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این دوره از رقابت شدند که معصومه حیدری از مرکز فرهنگی هنری باباحیدر توانست دیپلم افتخار این مسابقات را از آن خود کند.

تاثیر آب بر زندگی انسان‌ها و جانوران خشکی و دریاها به ویژه تاثیر آلودگی آب‌ها بر زندگی آبزیان دریایی از محوری‌ترین موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان برگزیده ایرانی در آثارشان به تصویر کشیده‌اند.

برهمین اساس، «آندیا حیدری» ۴ و نیم ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون کرمانشاه و «معصومه شرف‌الدینی» ۸ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری طبس کانون خراسان‌جنوبی موفق به دریافت «نشان و دیپلم افتخار» این مسابقه شدند.

همچنین «معصومه میراحمدی» ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری بابا حیدر کانون چهارمحال و بختیاری، «روشا بابایی» پنج ساله از مرکز فرهنگی هنری آفرینش‌های تهران، «محمدصدرا تقی‌نژاد» پنج ساله از مرکز فرهنگی‌هنری قائن کانون خراسان‌جنوبی و «مهسا فریدونی» ۱۱ساله از مرکز فرهنگی‌هنری پلدختر کانون لرستان دیپلم‌های افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۴۷ اثر در مسابقه‌ی بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده بود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37827

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37827/نشان-فرانسوی-طلای-آبی-نوجوان-باباحیدری-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir