کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر ستاد برگزاری اجلاس نماز شهرستان کیار:

اجلاس نماز، زکات و فضای مجازی شهرستان کیار 8 آذرماه برگزار می شود

20 آبان 1396 ساعت 9:10

دبیر ستاد برگزاری اجلاس نماز شهرستان کیار از برگزاری اجلاس نماز شهرستان کیار با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان و فعالان فرهنگی در برگزاری نماز در شهرستان کیار خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام منصوري دبيرستاد برگزاري اجلاس نماز کيار گفت: اجلاس نماز با همکاري ادارات و نهادهاي فرهنگي و فعالان عرصه نماز در شهرستان کيار راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۳۹۶در محل سالن اجتماعات شلمزار به آدرس ميدان معلم، خيابان خبرنگار اين شهر برگزار مي شود.

وي در خصوص هدف از برگزاري اين اجلاس در شهرستان کيار گفت: بي شک اهميت نماز بر کسي پوشيده نيست اما مي طلبد براي فروغ بيشتر اين واجب الهي در زندگي مردم برنامه ريزي ويژه اي صورت پذيرد تا هم تلنگري به خودمان بزنيم که از اهميت نماز غافل نشويم و هم اهميت نماز را براي کساني که شايد با آن آشنايي ندارند تبيين نماييم.

دبيرستاد برگزاري اجلاس نماز کيار افزود: يکي از مهمترين اهدافي که در برگزاري اين اجلاس بدنبال آن هستيم ايجاد دبيرخانه ي دائمي از تجارب موفق افراد، گروه ها ونهادهايي است که توانسته اند در زمينه ترويج و تبيين و برگزاري نماز جماعت بيشترين موفقيت را کسب نمايند.

وي از ايجاد دبيرخانه دائمي اجلاس نماز کيار در اداره تبليغات اسلمي شهرستان کيار خبر داد و گفت: از زمان برگزاري اجلاس نماز تا برپايي اجلاس آتي نسبت به جمع آوري و شناسايي اقدامات موفق در امر برگزاري نماز، تصاوير زيبا از نماز، مقالات در مورد نماز، وبلاگ ها، کانال هاي تلگرامي، پايگاه هاي اينترنتي با محوريت نماز و زکات اقدامات انجام و زيرساخت هاي مورد نياز ايجاد مي شود تا به برکت نماز و زکات بتوانيم تجلي و فروغ اين دو واجب الهي را در جحامعه شاهد باشيم و اثرات و برکات آنها فراگير شود.

حجت الاسلام منصوري يکي از مهمترين روش هايي که مي توان نماز را و زکات را به بهترين نحو معرفي نمود استفاده از ظرفيت بالي فضاي مجازي است که لازم است ضمن برگزاري اين اجلاس نيز بدان توجه ويژه اي شود.

به گزارش کيار بيدار پيش از اين ۲۴آبان به عنوان زمان برگزاري اجلاس نماز شهرستان کيار انتخاب شد که در جلسه ستاد برگزاري اجلاس نماز شهرستان کيار به ۸آذرماه تغيير يافت.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37034

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37034/اجلاس-نماز-زکات-فضای-مجازی-شهرستان-کیار-8-آذرماه-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir