کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختياري:

هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامي مي‌کند

25 شهريور 1395 ساعت 10:29

مسول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري گفت: هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامي مي‌کند و روح توحيدي انقلاب اسلامي اساس و چرايي آن انقلاب به شمار مي‌آيد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستينه مسئول بسيج دانشجويي استان در گفت‌وگو با منطقه آزاد؛ اظهار داشت: حقيقت انقلاب اسلامي، پويا، زنده، اثربخش و پيش‌رونده است و روح انقلاب اسلامي تبلور روح توحيدي عصر امروز است.

راستينه افزود: توجه نکردن به روح توحيدي انقلاب اسلامي، ما را از اصل انقلاب دور نگه مي‌دارد، لذا در تنگناها دچار افسردگي و در ميان راه دچار ريزش خواهيم شد.

وي بيان داشت: اگر انقلاب اسلامي را صرفا در حوزه‌هاي سياسي اجتماعي و فرهنگي تعريف کنيم، جفاي بزرگي به آن داشته‌ايم.

مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري افزود: شناخت جامع از انقلاب اسلامي باعث مي‌شود واقعيت آن را هضم کرده و روح آن را در قالب معنويت براي خود ثبت کنيم.

راستينه با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي برآمده از غيرت ملي و حس ايمان‌خواهي مردم و نظام بوده است گفت: هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامي مي‌کند ولي آنکه نشناسد در تحريم‌ها و تنگناهاي سياسي در مسير سقوط قرار گرفته و همواره مي‌گويد "ما ناچار به پذيرش نظام سلطه هستيم" يا اينکه "بايستي دم کدخدا را ديد".

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 30554

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30554/کس-انقلاب-فهم-کند-همه-وجودش-خرج-اسلامي-مي-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir