کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزمنده مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری:

خون شهيد حججي تجلي غيرت علوي بود

30 مرداد 1396 ساعت 13:30

رزمنده مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری گفت: خون شهيد والا مقام محسن حججي تجلي غيرت علوي بود، اي کاش آن هايي که بايد قدر بدانند، قدر بدانند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جهانگير رمضاني، رزمنده مدافع حرم در گفتگو با منطقه آزاد به تبيين ابعاد اخلاقي مدافعان حريم ولايت پرداخت و گفت: خون شهيد والا مقام محسن حججي تجلي غيرت علوي بود، اي کاش آن هايي که بايد قدر بدانند، قدر بدانند.

رمضاني افزود: وقايع و اظهارات برخي از مسئولين در نظام جمهوري اسلامي نشان مي دهد که آن قدر هم که مي گفتند آرمان گرا نيستند.

وی ادامه داد: بعضي افراد هم رفيق دزدند و هم شريک قافله؛ اين روزها که همه مردم ايران داغدار شهادت شهداي مدافع حرم هستند، برخي اعتدال و ميانه روي را در واقع سپر پوپوليستي و شعاري خود قرار دادند تا امروز زباني دراز داشته باشند بر سر کساني که آن ها را مديون خود کرده اند. کساني که تا ديروز حرف از اتحاد و اعتدال و اصلاحات به نفع مردم مي زدند امروز از پشتوانه سياستي به نام برجام سهم خواهي مي کنند. پس چه شد آن همه شعار که ما براي مردم آمده ايم؟ کار کردن براي مردم را از شهدا ياد بگيرد.


اين مدافع حرم در ادامه بیان داشت: مدتي طول کشيد تا طرح برجام از جانب دولت مطرح شود، مدت مديدي طول کشيد تا مذاکرات به نتيجه رسيد و بالأخره مدت زيادي است که منتظر اجراي تعهدات از سوي آمريکا هستيم، تا اينکه آقاي ظريف اعلام مي کنند متن برجام هم نقض شده... .


رمضانی افزود: آقاي ظريف که ديپلمات ما هستند چه ضمانت اجرايي براي عدم انجام تعهدات قرار دادي وجود دارد؟ چرا فکر اين روز را نکردند؟ چرا به عدم خوش بيني رهبر نسبت به اين مذاکرات توجه نکردند؟ چرا راهي براي بازگشت به قبل نگذاشتند و همه پل هاي پشت سر را خراب کردند؟ چرا طوري رآکتور اراک را متوقف نکردند که در صورت عدم اجراي تعهدات طرف مقابل قابل بازگشت باشد؟ پاسخ خون شهداي هسته اي را چطور مي دهند؟

وی اضافه کرد: تاوان ساده لوحي دیگران را شهدا نبايد بدهند، آمريکايي که حرف از صلح و دوستي و... مي زند؛ به تروريست هاي تکفيري آن چنان کمک مي کند که فکر آن در مخيله کسی هم نمي گنجد.

اين مدافع حرم خاطرنشان کرد: فهميديد در بازي گل يا پوچي که با غربي ها انجام داديد بر خلاف اينکه فکر کرديد هر دو گل است و آن را برد برد خوانديد ولي هر دو پوچ بودند.

وي در پايان ابراز داشت: اميد است بعد از معطل ماندن چند ساله کشور به خاطر برجام نافرجام ديگر اين بار کشور بر سر تقسيم احکام مسئوليتي ميان لنگ در هوا نماند، شهيد حججي اسوه مسئوليت پذيري است، از او ياد بگيريد.


انتهاي پيام1026ج /920م


کد مطلب: 35874

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35874/خون-شهيد-حججي-تجلي-غيرت-علوي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir