کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هيات علمي و استاد دانشگاه:

9 دي صداي الله اکبري بود که فتنه دشمنان را خاموش کرد

8 دی 1396 ساعت 17:58

عضو هيات علمي و استاد دانشگاه گفت:دشمن در فتنه 88 به دنبال ريشه کردن اسلام بود که با کمک خداوند متعال، و تدبير رهبر معظم انقلاب و حماسه ماندگار ملت ايران اسلامي در 9 دي خنثي شد.


به گزارش جهانبین نیوز، دکتر خداداد خدادادي عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت حماسه ۹ دي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار مسئولان و اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در سراسر کشور که تاکيد کردند «انقلابي‌نمايي» غير از «انقلابي‌گري» است و فرمودند انقلابي گري کار سختي است زيرا پايبندي و تدين لازم دارد و نمي شود که انسان در يک دهه همه‌کاره کشور باشد و در دهه بعد، تبديل به مخالف‌خوان کشور شود اظهار کرد: فتنه ۸۸ آزموني بزرگ بود تا سره و ناسره انقلاب اسلامي مشخص شوند و کساني که همواره ادعاي انقلابي بودن و حمايت از ولايت فقيه را داشتند، چهره واقعي خود را به مردم نشان دادند.

خدادادي اظهار کرد: حماسه ۹ دي متعلق به همه مردم است لذا اين روز را بايد يکي از روزهاي تاريخي، به يادماندني و برجسته در تاريخ انقلاب و نظام جمهوري اسلامي بدانيم.

وي با بيان اين‌که در اين روز اتحاد، همبستگي و يکپارچگي مردم بار ديگر همچون روزهاي مبارزه با رژيم ستم شاهي به نمايش گذاشته شد، افزود: ۹ دي بايد به عنوان يک رويداد بزرگ در تاريخ کشور زنده باقي بماند.

اين پژوهشگر با بیان اينکه دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال ريشه کردن اسلام بود که با کمک خداوند متعال، و تدبير رهبر معظم انقلاب و حماسه ماندگار ملت ايران اسلامي در ۹ دي خنثي شد تصريح کرد: دشمنان و مستکبران تلاش داشتند تا با سوء استفاده از اتفاقات و مسائل بوجود آمده در اين سال براي براندازي نظام و انقلاب دست به کار شوند، اما همان جمعيت ۴۰ ميليوني که مشارکت ۸۵ درصدي در انتخابات سال ۸۸ را آفريدند، گردهم امدند و اتحاد و انسجام خود را به نمايش گذاشته و توطئه دشمن را خنثي ساختند و مشت محکمي بردهان آن‌ها کوفتند.

وي تصريح کرد: اين روز را بايد نماد بصيرت، همدلي و ولايت‌مداري مردم دانست که متعلق به هيچ جناح، حزب و جريان سياسي خاصي نيست.

دکتر خدادادي اضافه کرد: ملت انقلابي و ولايت‌مدار ايران با حرکت خود در ۹ دي سال ۸۸ به دشمنان فهماند که آن‌ها کورخوانده‌اند و نمي‌توانند به اهداف شوم خود دست يابند چرا که هيچ گاه انقلاب و نظام خود را تنها نمي‌گذارند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 37791

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37791/9-دي-صداي-الله-اکبري-فتنه-دشمنان-خاموش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir