کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن اعلام می‌کند که در برابر ملّت به هم پیوسته ایران، ذره‌ای ناچیز است

21 بهمن 1395 ساعت 16:52

در آستانه سی‌ و هشتمین فجر انقلاب اسلامی ایران، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مردم برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ در آستانه سی‌ و هشتمین فجر انقلاب اسلامی ایران، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مردم برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام دعوت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام‌ و المسلمین نکونام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

ایام الله نورانی دهه مبارک فجر را تبریک عرض می‌کنم؛ ایام بسیار مبارک و ارزشمندی است که به برکت امام راحل‌مان و به برکت مردم مؤمن، بصیر و عاشق دین و اسلام و اهل‌بیت (علیه‌السلام) در این ایام، انقلابی به نام انقلاب اسلامی شکل گرفت که به برکت این انقلاب طواغیت از کشور رخت برستند؛ به برکت این انقلاب دست استکبار از این کشور کوتاه شد؛ به برکت این انقلاب استقلال به کشور بخشیده شد؛ عزت برای این مردم به ارمغان آورده شد؛ به برکت این انقلاب انواع ویژگی‌ها و ارزش‌ها و امور تعالی‌بخش نصیب ایران و ایرانی شد. به حول و قوه الهی آن چه را که اسلام عزیز برای بشریت به ارمغان آورده نصیب ملت ایران شد. مبارک باد بر همه شما خوبان و عزیزان.

با این شکلی که من دارم با شما عزیزان سخن می‌گویم ممکن است شما بفرمایید، انقلاب فراز و نشیب داشت؛ مشکلات داشت و انتظارهای ما هم خیلی زیاد بود. انتظارهای ما برآورده نشد؛ درست است. انتظارات برآورده نشده است ولی بدانید هیچ‌گاه هیچ پیامبری نیامد که انتظارتش برآورده شده باشد. انتظار نهایی برای عدالت ان‌شاءالله روزی برآورده می‌شود که امام عصر (عج‌الله تعالی‌فرجه) بیاید. ما امروز در یک حدی توان داریم و انبیاء هم در یک حدی توان داشتند و انقلاب کردند. انقلاب اسلامی هم در‌پی انقلاب انبیاء، در حد توانش دارد، تلاش می‌کند.

انقلاب از آن شما خوبان است؛ شما هستید که تلاش می‌کنید و انقلاب را پیش می‌برید. این مقدار ملّت ایران توان داشته است و ارمغان به برکت انقلاب نصیب خودش کرده است و بیش از این توان ندارد و ظرفیت نیست و دشمن اجازه نمی‌دهد؛ توانمندی‌های داخلی آن چنان که می‌خواهیم نیست. مبادا این که با ضعف‌هایی مواجه هستیم خدایی نخواسته باعث بشود این انقلاب پاک و نورانی و مقدس در ذهن ما مخدوش بشود؛ خیلی مراقب باشیم. انقلاب، انقلاب الهی است. اگر خدایی نخواسته این انقلاب پاک در ذهن ما با وسوسه‌های بیگانه و دشمن مخدوش بشود، ناسپاسی است و چه بسا قهر، خشم و غضب پروردگار را درپی خواهد داشت. چون این همه خون‌های پاک، جوانانی که شما ملاحظه می‌فرمایید، پای انقلاب ریخته شده است و فداکاری‌های بسیاری صورت گرفته است.

بنابراین انقلاب ذاتاً پاک است؛ راه پاک و درست است. بعضی‌ها که می‌خواهند این انقلاب و راه پاک را خراب کنند، خودشان مقصر هستند و چوبش را هم خودشان می‌خورند ولی ما باید پای انقلاب بایستیم و هرچه می‌توانیم توان‌مان را به کار بگیریم برای این که این انقلاب در این سطحی که هست ان‌شاءالله روز به‌ روز ارتقاء و تعالی‌اش بیشتر و بلندتر باشد.

دشمن ضعیف شده و هیچ‌گاه در طول انقلاب جان نگرفته است. شما دشمنان اول انقلاب‌تان با دشمنان امروزتان یکسان نیستند. دشمن ضعیف‌تر شده است و شما الحمدلله روز به‌ روز قوی‌تر شده‌اید. نتیجه مقاومت همین است؛ مقاومت کنید به حول‌وقوه الهی مقاوم‌تر هم خواهید شد.

من تبریک می‌گویم به همه شما خوبان و عزیزان و یکایک مردم که اگر بخواهم طبقات را نام ببرم شاید برخی از عزیزان از قلم بیفتند و اضافه آن که ما کسی نیستیم که بخواهیم اسمی ببریم و تقدیری بکنیم. انقلاب از آن خدای تبارک‌ و تعالی و انبیاء الهی است و آن‌ها هستند که قدردان هستند و اعمال و کارهای ما را ثبت و ضبط می‌کنند؛ ما یک وظیفه‌ای داریم که پای این انقلاب باید بایستیم و دفاع کنیم.

روز ۲۲ بهمن در پیش است. همانند ۲۲ بهمن‌های گذشته همچنان محکم و مقاوم و به‌هم پیوسته ان‌شاءالله در خیابان‌ها می‌آییم و بار دیگر بیعت‌مان را با انقلاب و امام و شهدا و مقام معظم رهبری تازه می‌کنیم؛ عزم‌مان را جدی می‌کنیم و به دشمنان با مشت گره کرده و عزم راسخ اعلام می‌کنیم که ما محکم هستیم و اجازه نمی‌دهیم شما به این انقلاب خدشه وارد کنید.

شما هر چه فریاد بزنید، تهدید کنید، تحریم کنید و هر چه در توان دارید در میدان بیاورید اما باز بدانید در مقابل مقاومت ما پوچ هستید؛ ذره‌ای ناچیز هستید. ما ملّتی به‌هم پیوسته در پناه خدای تبارک‌وتعالی و مدد جُسته از خدای حیّ‌سُبحان هستیم. روز ۲۲بهمن چنین روزی است که ان‌شاءالله با عزم راسخ می‌آییم و پای انقلاب‌مان و دفاع‌مان و مقاوم‌تان و تجدید عهدمان، پافشاری می‌کنیم.

ان‌شاءالله موفق و مؤید باشید.

والسّلام علیکم ‌و رحمةالله و برکاته

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

محمدعلی نکونام

۹۵/۱۱/۲۱

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33191

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33191/مردم-حضور-پرشور-راهپیمایی-۲۲-بهمن-دشمن-اعلام-می-کند-برابر-مل-ت-هم-پیوسته-ایران-ذره-ای-ناچیز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir