کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نويسنده‌ کتاب پايي که جا ماند در دانشگاه شهرکرد:

آنچه محاسبات نظام سطله را برهم زده وجود افرادي چون شهيد حججي است

10 آبان 1396 ساعت 12:34

نويسنده‌ کتاب پايي که جا ماند در دانشگاه شهرکرد گفت: آنچه محاسبات و پيش‌داوري‌هاي نظام سطله را در عداوت با ملت ايران برهم زده مشاهده‌ي پايبندي به خون شهدا، بصيرت و وجود افرادي چون شهيد حججي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ همايش مادران سه شهيدي استان چهارمحال و بختياري با حضور پرشور دانشگاهيان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

اين همايش با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمين نکونام نماينده‌ ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری، دکتر شايان شامحمدي رئيس دانشگاه شهرکرد، سردار اکبري فرمانده‌ي سپاه قمر بني‌هاشم (ع) استان، اعضاي هيأت رئيسه‌ دانشگاه، مسئولين دانشگاه فرهنگيان استان و جمع کثيري از دانشگاهيان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

مادر شهيد مدافع حرم، شهيد محسن حججي، مادران شهيدان اسکندري، اعتدال‌پور، زاهدي، هليسائي، شرافت، کريمي پيربلوطي و مرداني، فرزند شهيد شيرودي و همچنين جانباز سرافراز سيد ناصر حسيني‌پور ميهمانان اين همايش بودند.

رئيس دانشگاه شهرکرد ضمن خيرمقدم به حاضران به‌ ويژه مادر شهيد حججي و مادران سه شهيدي استان، حضور ايشان را در دانشگاه شهرکرد برگ زريني در تاريخ دانشگاه و موجب برکات معنوي دانست و گفت: به برکت خون مقدس شهدا دانشگاه شهرکرد به عنوان يکي از دانشگاه‌هاي مؤثر دنيا در چهلمين سالگرد تأسيس خود قرار گرفت.

وی افزود: امنيت و آرامش کنوني ما مديون ايستادگي شهدا در برابر استکبار جهاني است و تقدير زنده نگاه داشتن باورهاي اين آزادگان وظيفه‌ي امروز ما دانشگاهيان است.

نماينده‌ ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری نيز حضور پرشور دانشگاهيان را اقتضاي خون شهدا و قرارگيري حب شهيد در قلب مردم عنوان کرد و گفت: شهدا زنده‌ي کارساز هستند و خون آنها کاخ ظالم را نابود مي‌کند.


حجت‌الاسلام‌ و المسلمين نکونام افزود: اقدام دانشگاه شهرکرد جهت برگزاري همايشي با حضور مادران شهدا شايسته‌ي تقدير است و در ترسيم روحيات شهيدان، پرورش باورهاي آنها و ايجاد فضايي معنوي و ديني در محيط آموزش عالي نقش به سزايي دارد.

گفتني است در اين همايش پرشور معنوي، مادر شهيد حججي، مادران سه شهيدي استان، فرزند شهيد شيرودي و جانباز سرافراز سيد ناصر حسيني‌پور مورد تجليل قرار گرفتند.


سيد ناصر حسيني‌پور، از حاميان و برگزارکنندگان اين همايش تجليل نمود و گفت: مادران شهدا ميراث گران‌قدر جامعه هستند که با ايمان قوي غم از دست دادن فرزند خود را در راه پيروزي نظام و دين به جان خريدند.

اين جانباز سرافراز در ادامه خاطراتي از دوران دفاع مقدس و لزوم حق‌شناسي خون شهدا بيان نمود و افزود: مکتب جنگ ملت ايران با نظام سلطه، از قيام عاشورا الهام گرفته و با دست خالي و تنها با صلاح ايمان است.


نويسنده‌ي کتاب پايي که جا ماند يکي از مهم‌ترين مؤلفه‌ي قدرت ملت ايران را خون شهيد برشمرد و تصريح کرد: آنچه محاسبات و پيش‌داوري‌هاي نظام سطله را در عداوت با ملت ايران برهم زده مشاهده‌ي پايبندي به خون شهدا، بصيرت و وجود افرادي چون شهيد حججي است.

آناهيتا شيرودي فرزند شهيد شيرودي نيز در اين مراسم مرثيه‌اي پيرامون رشادت‌ها و جايگاه شهيد قرائت نمودند.

انتهای پیام1026ج /م920


کد مطلب: 36891

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36891/آنچه-محاسبات-نظام-سطله-برهم-زده-وجود-افرادي-چون-شهيد-حججي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir