کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل:

9 دي نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از انقلاب بود

9 دی 1397 ساعت 12:23

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: ملت بزرگ ايران اسلامي در حماسه نهم دي نمايشگاهي از غيرت ملي در دفاع از انقلاب به نمايش گذاشتند.


سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ با گراميداشت حماسه ۹ دي اظهار کرد: این روز با حضور با بصيرت و انقلابي مردم و با رهبري امام گونه مقام معظم رهبري، به‌عنوان انقلابي ديگر در تاريخ کشور ايران به ثبت رسيده است.

موسوي با بيان اينکه نهم دي ماه روز بصيرت افزايي و بيعت مردم ولايتمدار و مجاهد في سبيل الله ايران اسلامي است، افزود: نهم دي ماه غلبه حق بر باطل مي باشد زيرا در اين روز ماهيت جاهلان و بي بصيرتان مشخص گرديد و طومار کساني که قصد براندازي و مخالفت با نظام را داشتند توسط ملت ولايي و هميشه در صحنه ايران اسلامي برچيده شد.

وي با بيان اينکه ۹ دي نمايشگاه غيرت ايرانيان در دفاع از انقلاب بود تصريح کرد: حماسه ۹ دي نماد غيرت ملي و ديني مردمي است كه پاي اصول اسلام و آرمان‌‌هاي انقلاب ايستاده اند و با حضور خود به دشمنان اين نظام و انقلاب اعلام کردند که اگر لحظه اي فکر ضربه زدن به اين انقلاب را داشته باشند در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد و تا پاي جان از ارزش هاي انقلاب اسلامي و ولايت فقيه دفاع خواهند کرد.

موسوي اضافه کرد: يوم الله نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي نقطه عطف ديگري در تاريخ انقلاب اسلامي ايران و برگ زريّن ديگري در دفتر افتخارات هر فرد ايراني رقم زد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 41075

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/41075/9-دي-نمايشگاه-غيرت-ملي-ايرانيان-دفاع-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir