کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری:

در طرح بازرسی از جایگاه‌های سوخت با کم‌فروشان و متخلفان برخورد می‌شود/ مردم تخلفات را به سامانه 135 اعلام کنند

13 آبان 1396 ساعت 13:11

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح بازرسی از جایگاه‌های سوخت با همکاری و حضور بازرسان شرکت پخش فراورده‌های سوختی به منظور بازرسی تلمبه‌ها و بررسی کلیه نازل‌ها افزود: هرگونه کم‌فروشی و تخلف با متخلفان برخورد می‌شود و از یک آبان آغاز و تا ۱۵ آبان این طرح ادامه دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۶۸ و با پایان جنگ امام خمینی (ره) مسائل مربوط به تعزیرات حکومتی را به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپردند و در هشتم آبان سال ۷۳ کلیه امور تعزیرات حکومتی به قوه مجریه محول شد.

وی بیان داشت: تعزیرات حکومتی زیرمجموعه قوه مجریه بوده و کار ما شبه‌قضایی است.

عمرون خاطرنشان کرد: ما علاوه بر اجرای قوانین و مقرارت سیاست‌های تنظیم شده ابلاغی کل کشور را اجرا می‌کنیم و در سازمان پنج وظیفه را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری رسیدگی به تخلفات اقتصادی افراد و واحدهای صنفی، واحدها و شرکت‌های دولتی و خدماتی و... مانند پست، برق و...، رسیدگی به تخلفات بهداشتی درمانی و دارویی، رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز و تخلفات قاچاق، تجدیدنظرخواهی از آرای صادره، حوزه اجرای احکام این پنج وظیفه در سازمان است.

وی بیان داشت: تخلفات امور درمانی را ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز توسط افراد غیرمتخصص، ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز توسط متخصصین، خوداری بیمارستان از ارائه خدمات اولیه خصوصا اورژانس، دریافت وجه اضافه خدمات اولیه خصوصا اورژانس، دریافت وجه اضافه خدمات تعرفه‌های پزشکی به منظور سودجویی، به کارگیری متخصص فاقد مجوز و ترک موسسه پزشکی هستند.

عمرون با اشاره به اینکه از ابتدای امسال طرح نظارتی آغاز سال، طرح ضیافتی ماه رمضان، طرح ویژه تعطیلات عید سعید فطر، طرح ویژه بازگشایی مدارس را در دستور کار داشته خاطرنشان کرد: علاوه‌براین ما گشت‌های متخلفی با مراکز نظارتی دیگر داریم.

وی با اشاره به طرح بازرسی از جایگاه‌های سوخت با همکاری و حضور بازرسان شرکت پخش فراورده‌های سوختی به منظور بازرسی تلمبه‌ها و بررسی کلیه نازل‌ها افزود: هرگونه کم‌فروشی و تخلف با متخلفان برخورد می‌شود و از یک آبان آغاز و تا ۱۵ آبان این طرح ادامه دارد.

عمرون به طرح اربعین حسینی با هدف نظارت و کنترل پایانه‌ها و دفاتر و خدمات مسافربری بیان داشت: در حوزه‌های امنیت غذایی، سلامت و بهداشتی از ۹/۸ آغاز و تا آخر ابان ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نداشتن کارت بهداشت در کل کشور را عمده تخلف در این استان عنوان و تاکید کرد: همشهریان در حین خرید از فروشندگان فاکتور خرید درخواست کنند.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک امسال در هفت ماهه امسال ۱۹۸ اکیپ سیار متشکل از یک هزار و ۲۰۰ واحد صنفی و غیرصنفی بازرسی شده و ۴۰۵ واحد متخلف داشتیم.

عمرون با اشاره به اینکه یک واحد عطاری که اقدام به عرضه دارو و حتی اقلام دارویی فاقد مجوز کرده بود تعطیل شد و ۱۷۰ مورد بازرسی در هفت پرونده از عطاری ها، لوازم آرایشی و بهداشتی‌ها صورت گرفته است.

وی در انتها با اعلام شماره ۱۳۵ سامانه مخصوص تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سامانه پیگری صنعت، معدن و تجارت از مردم خواست هرگونه گزارش درخصوص اجناس قاچاق و تخلفات دیگر را اعلام کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 36945

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36945/طرح-بازرسی-جایگاه-های-سوخت-کم-فروشان-متخلفان-برخورد-می-شود-مردم-تخلفات-سامانه-135-اعلام-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir