کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفت‌وگو با بانوی بسیجی موفق در چهارمحال و بختیاری

بسیجی یعنی همه داشته‌هایت را با اخلاص ببخشی/ یاد خدا بزرگ‌ترین رمز موفقیتم است

1 آذر 1396 ساعت 8:57

یکی از بانوان بسیجی موفق در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همواره در بسیج حضور داشتم و سالیان بسیاری است که در بسیج فعالم گفت: کلمه بسیج به تنهایی حامل پیام اخلاص است و بسیجی کسی است که همه داشته‌های خود را می‌بخشد.


زهرا شریفی گرمدره یکی از بسیجیان موفق در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در حوزه سطح دو را تمام کردم و در دانشگاه هم در رشته زیست شناسی تا مقطع دکترا پیش رفتم.

وی با بیان اینکه از سال ۸۵ برنامه‌هایی را در حوزه خانواده و تربیتی آغاز کردم اضافه کرد: در سال‌های اخیر فعالیت در این زمینه را افزایش دادیم و در سال بیش از ۶۰۰ برنامه در این زمینه اجرا می‌شود.

شریفی اضافه کرد: درحال‌حاضر مشاور حوزه علیمه خواهران، مدرس دانشگاه شهرکرد، مربی نهاد رهبری در دانشگاه، مدرس نهج‌البلاغه و مشاوره‌های خصوصی که در مرکز قرآنی الرحمن ارائه می‌شود را در برنامه خود دارم.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ سال سن داشتم که ازدواج کردم و دو فرزند پسر و یک فرزند دختر دارم افزود: در حین مراحل تحصیلم و در سال ۸۰ به فاصله کوتاهی خداوند دو فرزند پسر به من عطا کرد و مرداد امسال به دلیل موفقیت‌های این دو فرزندم ما در استان به‌عنوان خانواده موفق معرفی شدیم.

یاد خدا را بزرگ‌ترین رمز موفقیتم است

شریفی ادامه داد: پسر بزرگم که در مدرسه تیزهوشان درحال تحصیل است حافظ ۲۵ جزء قرآن و پسر کوچکم ۶ جزء قرآن را حفظ است و در مسابقات کشوری و استانی شرکت دارند، از آنجایی که به فعالیت یک بعدی در هیچ زمینه‌ایی اعتقاد ندارم فرزندانم را در کلاس‌های زبان و ورزشی هم نام‌نویسی کردم و جزء والیبالیست‌های موفق هستند.

وی یاد خدا را بزرگ‌ترین رمز موفقیت خود عنوان و بیان داشت: یاد خدا باید یکی از اولویت‌های زندگی هر فردی باشد.

این بسیجی موفق دعای پدر و مادر و پشتکار را از دیگر رموز موفقیت خود معرفی و خاطرنشان کرد: تلاش به همراه اعتقادات از رمزهای موفقیت در زندگی هستند، اعتقاد به اینکه هر صبح سوره یاسین و هر شب سوره واقعه در خانه خوانده شود برکات بسیاری دارد و زندگی انسان را در مسیر خدا قرار می‌دهد.

شریفی ارتباط عاطفی و صمیمی با همسرش را یکی دیگر از علل موفقیت خو در مسیر زندگی عنوان و خاطرنشان کرد: به خانواده‌ها پیشنهاد می‌کنم در درجه اول در زندگی خدا را فراموش نکنند و راهکارهای ارتباط صمیمی و عاطفی را هم برای همسر و هم برای فرزندان‌شان یاد بگیرند و اطلاعات‌شان را مدام بروز کنند.

وی به آیات قرآن درخصوص تفکر در بحث ازدواج اشاره و ادامه داد: خداوند تنها در مورد ازدواج به تفکر تاکید کرده و دلیل آن این است که بیشتر مشکلات خانواده‌ها عدم آگاهی است.

بسیجی یعنی همه داشته‌هایت را با اخلاص ببخشی

شریفی با بیان اینکه همواره در بسیج حضور داشتم و سالیان بسیاری است که در بسیج فعالم اضافه کرد: کلمه بسیج به تنهایی حامل پیام اخلاص است و بسیجی کسی است که همه داشته‌های خود را می‌بخشد.

وی یادآور شد: سعی کردم از بسیج کمک بگیرم و دانسته‌ها و دانشم را در حیطه خانواده در اختیار خانواده‌ها قرار دهم و افتخارم این است که یک بسیجی بوده و هستم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 37205

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37205/بسیجی-یعنی-همه-داشته-هایت-اخلاص-ببخشی-یاد-خدا-بزرگ-ترین-رمز-موفقیتم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir