کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری،

مردم کشور در چهل سال گذشته با فتنه‌های زیادی روبه‌رو بودند/نباید با پافشاری بر روی موارد برجام به کشور آسیب رساند

14 ارديبهشت 1397 ساعت 14:41

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: در طی چهل سال گذشته مردم کشور با فتنه‌های زیادی روبه‌رو بودند،فتنه امروز بزرگ کردن موارد پوچ و توخالی مانند ۲۲ اردیبهشت است،نباید با پافشاری بر روی موارد برجام به کشور آسیب رساند


 به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد، با اشاره به اینکه  آمریکا به برجام عمل نکرده است و نخواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به نقض مفاد برجام توسط آمریکا و کشورهای دیگر اگر ما از برجام خارج شویم آن را نقض نکرده‌ایم و عهدشکن نیستیم .

وی با بیان اینکه در طی چهل سال گذشته مردم کشور با فتنه‌های زیادی روبه‌رو بودند، افزود : فتنه امروز بزرگ کردن موارد پوچ و توخالی مانند ۲۲ اردیبهشت است

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: در حال حاضر نباید با پافشاری بر روی موارد برجام به کشور آسیب رساند.

نکونام با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال مذاکره برای کم کردن توان نظامی و موشکی کشور هستند، اضافه کرد: نباید اجازه بدهیم با باز کردن باب مذاکره و ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤولان، کشور زمان زیادی به دنبال مسائل پوچ و بی‌ارزش باشد.

وی با بیان اینکه شتاب و حرکت در چهارمحال و بختیاری به سمت آبادانی و عمرانی کند است، گفت: صحت این مسئله بیانگر سرگرم بودن مسؤولان به بازی‌های سیاسی و حرکت در گروه‌هایی با نگاه بسته است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت استانی باید فراگیر شود، افزود: در رأس همه مسؤولان، مدیر اجرایی استان نباید درگیر جناح‌بندی باشد.

نکونام ادامه داد: پست‌ها و مسؤولیت‌های اداری در پی گذشت سال‌ها از بین می‌رود و آنچه که از هر فرد باقی می‌ماند خدمت صادقانه و برای مردم است.

وی با بیان اینکه دهه نکوداشت مساجد در پیش است، اضافه کرد: مؤمنان علاوه بر خانه‌های خدا باید خود را نیز برای ماه مبارک رمضان آماده کنند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به پشت سر گذاشتن نیمه شعبان، گفت: منتظر واقعی باید تلاشگر، کفرستیز، جهادگر و اصلاح‌کننده خود از آلودگی‌های دنیوی باشد.

نکونام با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، افزود: تلاش و حضور افتخاری اعضای این جمعیت در حوادث مختلف جای تقدیر دارد.

انتهای خبر/1027 ج


کد مطلب: 39195

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39195/مردم-کشور-چهل-سال-گذشته-فتنه-های-زیادی-روبه-رو-بودند-نباید-پافشاری-روی-موارد-برجام-آسیب-رساند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir