کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل مذهبي مطرح کرد

فعاليت فرقه هاي ديني در تنگناهاي اقتصادي/سياست هاي غلط برخي از مديران زمينه ساز حوادث مي شود

5 اسفند 1396 ساعت 13:30

کارشناس مسائل مذهبي فرقه هاي ديني را نشات گرفته از تفرقه دشمنان دانست و گفت: هنگامي که مشکلات معيشتي و اقتصادي در جامعه زياد مي شود اين فرقه ها فعاليت هاي گسترده اي را انجام مي دهند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سيد محمد علي عدناني در گفتگو با کلار ضمن اشاره به اغتشاشات اخير دراويش در خيابان پاسداران تهران، گفت: براي غربي ها اين موضوع به اثبات رسيده که سالانه و روزانه افراد زيادي به دين اسلام گرايش پيدا مي کنند از همين رو براي مبارزه با اسلام شروع به فرقه سازي کردند.

عدناني با اشاره به اين که جامعه شناسان و انديشمندان غربي به اين نتيجه رسيده اند که آينده از آن اسلام است، گفت: غربي ها مي دانند مقابله مستقيم و جنگ سرد عليه اسلام نتيجه اي به دنبال ندارد.

حجت الاسلام عدناني ضمن بيان اين که در زمان استعمار انگليس نتيجه گرفته شد که فرقه سازي را بين مسلمانان فعال کنند، گفت: انگليس با همکاري اسرائيل و آمريکا فرقه هايي را در دين اسلام ايجاد کرد.

فعاليت فرقه هاي ديني در تنگناهاي اقتصادي

وي ثروت اندوزي، مسائل جنسي و امور سياسي را از اهداف تشکيل فرقه هاي ديني عنوان کرد و گفت: اين فرقه ها به نام دين وارد مي شوند اما کار سياسي انجام مي دهند؛ مانند دراويش که به عنوان فرقه عرفاني و مذهبي در تنگناها و حوادث مختلف از ظرفيت آنها در جهت خدمت به استکبار استفاده مي شود.

اين فعال مذهبي ضمن بيان اين که فرقه هاي مذهبي با رنگ دين کار سياسي انجام مي دهند، تصريح کرد: هنگامي که مسائل معيشتي و اقتصادي در جامعه زياد مي شود اين فرقه ها فعاليت هاي گسترده اي را انجام مي دهند.

فرقه هاي ديني نشات گرفته از تفرقه دشمنان است

وي، اهداف فرقه هاي ديني را دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: فرقه هايي که در اين کشور با امنيت زندگي مي کنند در تنگناها و گرفتاري ها عامل ضد وحدت و مجري اغتشاش مي شوند.

حجت الاسلام عدناني اضافه کرد: در هيچ جاي دنيا و حتي کشورهايي که خود را مهد آزادي مي دانند پليس بدون سلاح وارد ميدان نمي شود اما در غائله تهران دراويش با سوء استفاده از رافت و عطوفت حکومت اسلامي امنيت مردم را بر هم زدند.

سياست هاي غلط برخي مديران زمينه ساز حوادث مي شود

اين کارشناس مسائل مذهبي به افراط و تفريط در فرقه دراويش اشاره کرد و گفت: تمام اين فرقه ها نشات گرفته از تفرقه دشمنان است و هيچ مبنايي در روايت و آيات ندارند.

وي با اشاره به اين که گاهي سياست هاي غلط برخي از مديران زمينه ساز چنين حوادثي مي شود، گفت: دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را براي کشته سازي و اغتشاشات در ايران به کار بسته اند؛ مسئولين بايد با هوشياري اين اقدامات را در نطفه خفه کنند.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 38655

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38655/فعاليت-فرقه-هاي-ديني-تنگناهاي-اقتصادي-سياست-غلط-برخي-مديران-زمينه-ساز-حوادث-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir