کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

رسانه‌‌ها نقش مستقیم در جذب گردشگر دارند

6 بهمن 1394 ساعت 10:39

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌های گروهی نقش کلیدی در معرفی مناطق گردشگری در این استان دارند و رسانه می‌تواند نقشی مستقیم در جذب گردشگر داشته باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: لازم است کانون‌هایی که در چهارمحال و بختیاری مستعد گردشگری هستند بررسی و شناسایی شوند و مسئولان همه تلاش خود را برای ارتقاء درآمدهای گردشگری صورت دهند که این کار نیازمند برنامه‌ریزی و عمل در جهات برنامه مناسب است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه‌های گروهی نقش کلیدی در معرفی مناطق گردشگری در این استان دارند تاکید کرد: رسانه می‌تواند نقشی مستقیم در جذب گردشگر داشته باشد.

وی یادآور شد: باید اقدامات لازم جهت تسهیل حضور گردشگر خصوصا در ایام خاصی از سال که حضور گردشگر در استان پررنگ است صورت بگیرد و برای رسیدن به این هدف باید برنامه‌ریزی شود تا خدمات و امکانات مورد نیاز در اختیار مسافران و گردشگران قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: باید تلاش کنیم در این ایام از رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) یاد کنیم و به رشادت‌های شهیدان، جانبازان و زندانیان در بند طاغوت بپردازیم و یاد این عزیزان را گرامی داریم.

وی تصریح کرد: رعایت اصل امانت‌داری در پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود بسیار مهم است و لازم است میزان پیشرفت هر پروژه در هر دوره اعلام شود.

وی به توافق با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: طبق این توافق قرار بر این شد مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این استان از محل منابع ملی و استانی اختصاص داده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال از منابع استانی به منطقه گردشگری شیدا خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵ میلیارد ریال سهم کشوری اختصاص داده نشده است و منتظریم این مبلغ اختصاص یابد.

انتهای پیام /۱۰۲۶ج


کد مطلب: 27008

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27008/رسانه-ها-نقش-مستقیم-جذب-گردشگر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir