کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يکي از اعضاء گروه جهادي امام حسن (ع) بسيج دانشجويي استان:

تمام اعضاء گروه جهادي در حالت آماده باش هستند

23 آبان 1396 ساعت 13:31

يکي از اعضاء گروه جهادي امام حسن (ع) بسيج دانشجويي استان گفت: تمام اعضاء در حالت آماده باش هستند، ضمنا فراخواني هم منتشر شد تا بتوانيم نيروهاي متخصص و با مهارت بيشتري را جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده شناسايي کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ پژمان ظفري يکي از اعضاي گروه جهادي امام حسن (ع) در گفتگو با منطقه آزاد گفت: گروه جهادي امام حسن عسگري (ع) زير نظر قرارگاه جهادي امام رضا (ع) و بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري جهت خدمت رساني به مردم زلزله زده استان کرمانشاه در روز پنجشنبه مورخ ۲۵/۸/۹۶ به مناطق روستايي اين استان اعزام مي شوند.

وی در ادامه اذعان داشت: تيم حاضر متشکل از جهادگران با سابقه و با مهارت در عرصه هاي عمراني، بهداشتي، امدادي و... هستند.

ظفري ضمن اشاره به بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) درخصوص نظم حاکم بر اين خدمت رساني ها گفت: تمام سعي و تلاش خود را به کار خواهيم گرفت تا ضمن حرکت در چهارچوب قانوني و نظم بالا در مناطق روستايي نشين و کم بهره از امکانات فعاليت خود را آغاز کنيم.





اين عضو گروه جهادي از حضور مسئول گروه در استان جهت شناسايي و شرکت در جلسات خبر داد و گفت: تمام اعضاء در حالت آماده باش هستند، ضمنا فراخواني هم منتشر شد تا بتوانيم نيروهاي متخصص و با مهارت بيشتري را جهت اعزام به منطقه شناسايي کنيم.


وي در پايان از علاقمندان خواست تا پيگير اطلاعيه ها و فراخوان هاي اين گروه جهادي باشند.


انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م


کد مطلب: 37098

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37098/تمام-اعضاء-گروه-جهادي-حالت-آماده-باش-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir