کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عطر شهادت در بام ايران مي پيچد/تشييع و خاکسپاري شهيد مدافع حرم در بروجن

2 آذر 1396 ساعت 17:05

فرمانده سپاه شهرستان بروجن زمان برگزاري مراسم استقبال، وداع، تشييع و خاکسپاري شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان را اعلام کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: پيکر مطهر شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان فردا ساعت ۱۳:۳۰ دقيقه پس از اقامه نماز جمعه در ميدان امام خميني (ره) بروجن مورد استقبال مردم قرار مي گيرد.

وي از برگزاري مراسم وداع با شهيد جيلان جمعه شب ساعت ۱۹ در حسينيه ثارالله سپاه بروجن خبر داد و گفت: مراسم تشييع و خاکسپاري شهيد جيلان ساعت ۹ صبح روز شنبه چهارم آذر ماه از حسينيه ثارالله به سمت گلزار شهدا برگزار مي شود.

فرمانده سپاه بروجن در ادامه گفت: طبق وصيت شهيد جيلان پيکر مطهر وي در گلزار شهدا بروجن و در کنار عموي شهيدش به خاک سپرده مي شود.

کيهاني با بيان اين که امنيت هديه ارزشمند شهداي مدافع حرم به کشور است، تصريح کرد: امروز عزت و اقتدار براي ايران در دنيا و منطقه از برکت خون شهدا است.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اين که شهداي مدافع حرم مظهر عزت و سرافرازي اسلام هستند، ادامه داد: نابودي و ريشه کني داعش از سرزمين هاي اسلامي در پرتو خون همين شهدا رقم خورد.

کيهاني ضمن بيان اين که خون شهداي مدافع حرم باعث جوشش بيشتر مسلمانان شد، گفت: شهداي مدافع حرم براي اسلام موج آفرين شدند.

وي استقلال، آرامش و تماميت ارضي ايران اسلامي را ماحصل از جان گذشتگي شهدا دانست و گفت: بر همه ما واجب است قدردان شهدا باشيم.

کيهاني اضافه کرد: از تمامي مردم شهرستان بروجن دعوت مي کنيم در اين مراسم حضور يابند تا ياد و نام خاطره شهدا را پاس و گوشه‌اي از زحمات آنها را ارج بداريم.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 37278

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37278/عطر-شهادت-بام-ايران-مي-پيچد-تشييع-خاکسپاري-شهيد-مدافع-حرم-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir