کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی

نائب رئیس شورای شهر شهرکرد شهادت مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی را تسلیت گفت

15 آذر 1396 ساعت 10:25

حیدر علیپور، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با صدو پیامی شهادت مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی را تسلیت گفت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حیدر علیپور، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با صدو پیامی شهادت مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

و گمان مبرید که کشتگان راه خدا مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند (آل عمران، آیه ۱۶۹)

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده ‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سیدالشهداء (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.

شهادت، مدافع سرافراز حرم شهید منصور عباسی هفشجانی، سرباز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای، ملت اسلامی ایران و مردم شهیدپرور شهر هفشجان و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خود فروخته داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) هر چه زودتر محقق شود.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرکرد این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت حجت (عج)، نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید والامقام، و ملت آزاده و حق‌جوی ایران تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی رحمت و رضوان برای آن شهید بزرگ و صبر و اجر برای خانواده، دوستان و همرزمان ایشان، از درگاه حق‌تعالی پیروزی قاطع و نهایی مدافعان حرم را خواستارم.

حیدر علیپور
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37458

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37458/نائب-رئیس-شورای-شهر-شهرکرد-شهادت-مدافع-حرم-منصور-عباسی-هفشجانی-تسلیت-گفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir