کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس خشن‎ترین تیم آسیاست/ خلیل‎زاده خشن ترین بازیکن پرسپولیس

26 اسفند 1396 ساعت 10:47

آمار به دست آمده از چهار هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که پرسپولیس خشن ترین تیم تا این مرحله از رقابت هاست؛ این تیم ۱۷۳ بار مرتکب خطا شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ شاگردان برانکو ایوانکوویچ با سه پیروزی و یک شکست کارشان را در چهار هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رساندند تا با ۹ امتیاز بعد از السد در رده دوم گروه سوم قرار بگیرند. جدول مسابقات نشان می دهد شانس پرسپولیس برای صعود زیاد است و تنها یک اتفاق عجیب می تواند مانع صعود این تیم از گروه مقدماتی بازی ها شود.

سرخ پوشان نه تنها با کسب ۹ امتیاز بیشترین امتیاز را در بین تیم های ایرانی در آسیا گرفته اند، بلکه با ۷ گل زده و ۳ گل خورده دارای بهترین عملکرد خطوط حمله و دفاع هم هستند.

در بین بازیکنان پرسپولیس در مجموع عملکرد صادق محرمی با معدل ۷/۸ امتیاز بهتر از سایرین بوده است. علی علیپور با ۷/۵، فرشاد احمدزاده با ۷/۳ و حسین ماهینی با ۷/۲ امتیاز از این نظر در رده بعدی قرار دارند. در مسابقات خانگی سرخ پوشان علی علیپور با معدل امتیاز ۸/۲ در جایگاه اول قرار دارد و این عنوان در دیدارهای خارج از خانه با ۸/۱ به صادق محرمی می رسد.

سرخ پوشان اکثر گل های خود را در ورزشگاه آزادی زده اند و خارج از خانه تنها دو بار موفق به گلزنی شده اند. سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا گلزنان پرسپولیس خارج از خانه هستند که به ترتیب مقابل تیم های السد و الوصل گلزنی کرده اند. شاگردان برانکو در تمام دیدارهای شان گل زده اند اما تنها در یک بازی گل خورده اند و با ثبت ۳ کلین شیت از این نظر عملکرد بهتری نسبت به دیگر تیم های ایرانی دارند.

بازیکنان پرسپولیس در مجموع چهار دیدار شان ۱۷۳ بار مرتکب خطا شده اند و از این حیث در آسیا تیم اول هستند و هیچ تیمی بیشتر از آن مرتکب خطا نشده است. به این ترتیب می توان پرسپولیس را خشن ترین تیم در آسیا نامید.

در بین بازیکنان پرسپولیس شجاع خلیل زاده و وحید امیری هر یک با انجام ۱۴ خطا پر خطا ترین بایکنان این تیم هستند. فرشاد احمدزاده با ۹ و کامیابی نیا با ۷ خطا در رده های بعدی قرار دارند.

شجاع خلیل زاده با دریافت دو اخطار پر اخطار ترین بازیکن پرسپولیس و نخستین محروم آسیایی این تیم است. به این ترتیب این بازیکن با ۱۴ خطا و دو کارت زرد خشن ترین بازیکن سرخ پوشان در ۴ هفته ابتدایی لیگ قهرمانن آسیا است.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 38916

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38916/پرسپولیس-خشن-ترین-تیم-آسیاست-خلیل-زاده-خشن-ترین-بازیکن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir