کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم زمان با دهه فجر:

200 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان اردل برگزار می شود

6 بهمن 1397 ساعت 15:11

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل برگزاري 200 برنامه فرهنگي، ورزشي و اجتماعي به مناسبت دهه مبارک در شهرستان اردل خبرداد.


حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اينکه شکوه دهه فجر امسال چشم دشمنان را کور خواهد کرد گفت:دهه فجر انقلاب اسلامي در تاريخ ايران نقطه‌اي تعيين‌کننده و بي‌مانند است و سالروز گراميداشت آن بايد با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود.

بابادي با بيان اينکه دهه فجر فرصت مناسبي براي انتقال آرمان‌ها و ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب به نسل جوان است، تصريح کرد: تمام مراسمات اين ايام بايد با مشارکت مردم و با هيجانات عاطفي صحيح و با طراوت برگزار شود.

وي با اشاره به برگزاري بيش از ۲۰۰ برنامه در ايام دهه فجر در سطح شهرستان افزود: ۲۰ برنامه شاخص در نقاط مختلف شهري و روستايي شهرستان در ايام الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در ادامه اظهار داشت: گلبانگ انقلاب اسلامي، رژه موتوري ،نور افشاني و بانگ الله اکبر، غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا، برگزاري يادواره شهدا،افتتاح پروژه هاي عمراني شهرستان، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآني، برگزاري جشن هاي انقلاب در شهر و روستاها، برگزاري مسابقات ورزشي در رشته هاي مختلف از جمله فوتسال و واليبال ويژه خواهران و برادران، برنامه هاي فرهنگي، مذهبي، هنري و مسابقه در مدارس، برگزاري همايش هاي مختلف پياده روي و کوهنوردي خانوادگي، ديدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، برگزاري نشست هاي بصيرت افزايي و گفتمان ديني، حضور پر شور اقشار مختلف مردم در راهپيمايي و برنامه هاي جانبي آن و سخنراني يکي از سخنرانان مطرح در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌هاي شاخص ستاد دهه فجر شهرستان اردل مي باشد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 41246

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/41246/200-عنوان-برنامه-فرهنگی-ورزشی-شهرستان-اردل-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir