کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم(ع)؛

ملت ايران در حماسه 9 دي، نشان داد که براي هميشه درپيشتازي در عرصه هاي انقلاب براي همه امت ها الگو است

سایت خبری سلام لردگان , 8 دی 1395 ساعت 19:31

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) گفت: 9 دي، اخطاري بود به خواص مبني بر اينکه اگر در مسير انقلاب، رهبري و نظام قرار نگيرند و اگر از مسير انقلاب و رهبري زاويه و فاصله بگيرند جايگاه مردمي خودشان را از دست خواهند داد و از صحنه انقلاب حذف خواهند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام کريم سرافراز، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در جمع مردم ولايتمدار شهرستان لردگان گفت: ملت ايران در حماسه 9 دي، نشان داد که براي هميشه درپيشتازي در عرصه هاي انقلاب براي همه امت ها الگو است.

وي، به شاخص هاي پيشتازي ملت ايران اشاره داشت و گفت: زبان شناسي و اقدام به موقع، آرمان گرايي و همراهي با اهداف انقلاب، ولايت محوري و تکليف گرايي از شاخصه هايی است که ملت ايران وظيفه خود مي دانند و به موقع به آن عمل مي کنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) افزود: 9 دي، اخطاري بود به خواص مبني بر اينکه اگر در مسير انقلاب، رهبري و نظام قرار نگيرند و اگر از مسير انقلاب و رهبري زاويه و فاصله بگيرند جايگاه مردمي خودشان را از دست خواهند داد و از صحنه انقلاب حذف خواهند شد.
 
 وي اظهار داشت: حرکت خودجوش مردم با بصيرت در 9 دي نشان داد و ثابت کرد که مردم ما حقيقتا اهل کوفه نيستند و دفاع از ولايت و از رهبري و نظام ولايي هيچگاه کوتاهي نمي کنند و هر وقت اين نظام اسلامي حضورشان را در صحنه نياز داشته باشه با دل و جان خود را فداي اين انقلاب مي کنند.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: تنها با تعبد و تقيد به شريعت اسلامي و ولايت محوري مي توان به استقلال و آزادي و عزت و اقتدار حقيقي دست پيدا کرد.
 
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در جمع مردم ولايتمدار شهرستان لردگان به مناسبت گراميداشت هفته بصيرت و حماسه 9 دي به تشريح پيام هاي اين رويداد بزرگ تاريخ انقلاب اسلامي پرداخت.

وی بیان داشت: حماسه نهم دي ماه 88 براي دوستان و دشمنان، پيام هاي جداگانه اي داشت.

سرافراز افزود: پيام حماسه 9 دي به دشمنان بيروني و استکبار بعنوان فتنه گران حقيقي اين بود،‌ که انقلاب اسلامي بيدي نيست که با پروژه هاي دلتا و انقلاب هاي مخملين بلرزد، و نمي توان ايران اسلامي را با کشورهايي همچون گرجستان و اوکراين و... مقايسه نمود.

اين مقام مسئول، ادامه داد: پيام حماسه نهم دي، به منافقان و جريان هاي انحرافي و دنياطلبان، اين است، که پيوند امت با امامشان گسستني نيست و هر اقدامي بر خلاف آن نه تنها نظام و موقعيت رهبري را تضعيف نمي کند؛ بلکه فرصتي براي انسجام و وحدت بيشتر با محوريت ولي امر مسملين مي گردد.

حجت الاسلام سرافراز، تصريح کرد: پيام حماسه نهم دي به امت اسلامي نيز اين است،‌که تنها با تعبد و تقيد به شريعت اسلامي و ولايت محوري مي توان به استقلال و آزادي و عزت و اقتدار حقيقي دست پيدا کرد.

وي، گفت: 9 دي، مظهر نفوذناپذيري ملت ايران در مقابل فتنه آمريکايي بود، که در سال 88 با همه ظرفيت هاي مالي، اطلاعاتي، سياسي و رسانه اي دشمن در دفاع از فتنه و فروپاشي از درون به ميدان آمد و در پشتيباني از جبهه معارض و معاند نظام هيچ کوتاهي نکرد.

سرافراز، با اشاره به شکسته شدن استراتژي آمريکا و بازيگران داخلي آنها در فتنه 88 توسط ملت بصيرت ايران اسلامي، افزود: حماسه نهم دي ماه نشان داد ملت ايران هرگاه نسبت به اصل نظام و ارکان نظام اسلامي احساس خطر کند، با همه توان و ظرفيت و با اطاعت محض از ولايت و رهبري، توطئه دشمن را درهم مي شکند.

انتهاي پيام1026ج/630ل
 


کد مطلب: 32426

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32426/ملت-ايران-حماسه-9-دي-نشان-براي-هميشه-درپيشتازي-عرصه-هاي-انقلاب-همه-امت-الگو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir