کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری:

رفع محروميت‌هاي اقتصادي وفقر زدایی مهم ترین هدف بانک مهر ایران

16 آذر 1396 ساعت 13:34

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: هدف بانک تأکید بر الگوی بانکداری اسلامی، تلاش برای فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی است.


به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا ملازاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اولین و بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور است اظهار کرد: در سال ۸۶ با ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه اولیه و همکاری ۲۲ بانک دیگر بانک مهر ایران فعالیت خود را آغازکرد.

وی تاکید بر بانک داری اسلامی را هدف اصلی این بانک عنوان و خاطر نشان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنندو تمام تلاش خود را در جهت تلاش برای فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی در تمام نقاط کشور قرار داده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری اساس این  برنامه‌های بانک درزمینهٔ بانکداری الکترونیک مطرح و گفت:  این بانک در حوزه‌هایی چون کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان تحت حمایت سازمان‌های حمایتی و مردم‌نهاد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

ملازاده با تأکید بر اینکه ۲۱ شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که طی ۱۰ سال گذشته ۱۵۰ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب‌های مختلف پرداخت کردند، عنوان داشت: این بانک در برنامه‌های مسؤولیت اجتماعی و بهداشت و درمان نیز اقداماتی انجام داده که ازجمله آن می‌توان به توزیع ۳۰۰ هزار قلم کالا در مدارس کشور اشاره کرد که از این تعداد یک هزار و ۱۸ مورد در مدارس استان بوده است.

وی به رشد 50 درصدی منابع بانکی در 9 ماه امسال اشاره و تاکید کرد:  اساس این بانک بر جوان گرایی بوده و سعی شده از نیروهای جوان و جویای کار در شعب استفاده شود.

ملازاده به پرداخت حدود ۱۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج اشاره و بیان داشت: برنامه‌های پیش‌بینی شده بانک در آینده شامل تغییر وام‎‌های پرداختی مصرفی به سمت تسهیلات اشتغال‌زایی، طراحی وام‌های قرض‌الحسنه برای ازدواج، درمان و اشتغال، گسترش خدمات‌رسانی به روستاها و مراکز پرجمعیت از طریق شعب سیار و... هستند.


انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 37476

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37476/رفع-محروميت-هاي-اقتصادي-وفقر-زدایی-مهم-ترین-هدف-بانک-مهر-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir