کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوجوانان کانونی هفشجان در فهرست پژوهشگران برتر کشور قرار گرفتند

11 دی 1396 ساعت 9:21

چهار عضو مرکز فرهنگی هنری هفشجان در چهارمحال و بختیاری در فهرست برگزیدگان و شایستگان تقدیر نهمین جشنواره پژوهش قرار گرفتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با اجرای طرح پژوهش در مرکز فرهنگی هنری هفشجان و دعوت از پژوهشگران کودک در کنار نوجوانان پژوهشگر، که از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۶ به اجرا در آمده است چهار عضو این مرکز به‌عنوان منتخب در فهرست برگزیدگان و شایستگان تقدیر نهمین جشنواره پژوهش قرار گرفتند.

بر این اساس طرح پژوهشگران کوچک با برگزاری کارگاه‌های متعدد تحقیق و پژوهش برای اعضای کودک و نوجوان و در راستای هدایت اعضا به مسیرهای مرتبط با استعدادهای‌شان انجام گردید و حاصل کار جمع‌آوری ۲۰ اثر پژوهشی از اعضای کودک و نوجوان مرکز بود که پس از داوری مقدماتی در سطح مرکز سه اثر برتر به دبیرخانه استانی ارسال و پس از تایید و داوری استانی به دبیرخانه هفته پژوهش ارسال گردید.

در بخش اعضای کودک پژوهش های"مورچه ها چه صدایی دارند ؟" اثر هنگامه فروزنده با راهنمایی خانم بهار ملک پور و " آیا آهن موجود در مواد غذایی همان آهن موجود در طبیعت است ؟" اثر رضا هادی پور با راهنمایی خانم ریحانه کیوانی موفق به کسب رتبه برگزیده شدند.

در بخش اعضای نوجوان نیز پژوهش "از زباله های کاغذی چگونه استفاده کنیم؟" اثرسپیده فتحی و سحر فتحی با راهنمایی خانم بهار ملک پور موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در جشنواره کشوری هفته پژوهش گردیدند.

گفتنی است انتخاب چهار عضو برتر در مسابقه پژوهش از مرکز فرهنگی هنری هفشجان حاکی از فرایند روبه رشد فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی در این مرکز است که در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری کانون این فعالیت‌ها به صورت پویا در حال پیگیری و رشد است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37836

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37836/نوجوانان-کانونی-هفشجان-فهرست-پژوهشگران-برتر-کشور-قرار-گرفتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir