کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عهد دانش‌آموزان لردگاني براي خريد جنس ايراني در شب عيد+ نامه

پایگاه خبری سلام لردگان , 20 اسفند 1396 ساعت 9:54

نظر به فرصت بسيار مناسب بازار شب عيد براي خريد کالا، دانش آموزان پايه سوم مدرسه اي در روستاي محروم لردگان از استان چهارمحال و بختياري طي ميثاق‌نامه‌اي كه به امضا و اثر انگشت تك تك اين دانش آموزان رسيده است عهد کردند کالاي ايراني بخرند و ساير دوستان خود را نيز به اين اقدام تشويق كردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ نظر به فرصت بسيار مناسب بازار شب عيد براي خريد کالا، دانش آموزان پايه سوم مدرسه اي در روستاي محروم لردگان از استان چهارمحال و بختياري طي ميثاق‌نامه‌اي كه به امضا و اثر انگشت تك تك اين دانش آموزان رسيده است عهد کردند کالاي ايراني بخرند و ساير دوستان خود را نيز به اين اقدام تشويق كردند.

30 نفر از دانش آموزان پايه سوم دبستان سلمان جوانمردي به همراه آموزگار خود، طي ميثاق‌نامه‌اي تصميم گرفتند امسال براي خريد عيد نوروز اجناس و لباس ايراني را خريداري كنند. در اين ميثاق‌نامه كه امضا و اثر انگشت تك تك دانش‌آموزان به همراه آموزگار درج شده آمده است: ما امسال تصميم گرفته‌ايم براي خريد عيد نوروز اجناس و لباس ايراني خريداري كنيم و دوستان خود را نيز براي خريدن لباس و اجناس ايراني در ايام عيد تشويق و ترغيب نماييم. اميد است امسال شاهد عيدي پر از شور و شوق با لباس‌هاي ايراني باشيم.

 
 انتهای پیام/1026ج
 
 


کد مطلب: 38826

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38826/عهد-دانش-آموزان-لردگاني-براي-خريد-جنس-ايراني-شب-عيد-نامه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir