کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

ثبت‌نام از علاقمندان حضور در اعتکاف در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

20 فروردين 1395 ساعت 16:05

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در این استان آغاز شده است و به صورت اینترنتی تا اول اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و هم‌استانی‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به این سامانه به آدرس مراجعه کنند.


حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از حضور ۸ هزار و۸۹۳ نفر در سال گذشته در این استان در مراسم اعتکاف خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۵۳ نفر مرد و هفت هزار و۱۴۰ نفر زن بودند که با حضور در مراسم معنوی اعتکاف غبار از چهره خود پاک کردند.

وی تصریح کرد: شهرستان شهرکرد در بین شهرستان‌های نه‌گانه این استان با بیش از ۳ هزار معتکف بیشترین تعداد معتکفین را به خود اختصاص داد.

مرتضوی با بیان اینکه؛ همچنین بیشترین معتکفان در سال گذشته در چهارمحال و بختیاری در حوزه شهری بودند افزود: معتکفین حوزه شهری ۸۰ درصد کل معتکفان را خود اختصاص دادند و ازهمین‌رو بیشترین تعداد مربوط به این حوزه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام اینترنتی اعتکاف در این استان آغاز شده است ادامه داد: ثبت‌نام به صورت اینترنتی تا اول اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و هم‌استانی‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به این سامانه به آدرس www.etekafchb.ir مراجعه کنند.

وی در انتهای بیان داشت: ثبت‌نام از علافه‌مندان به حضور در اعتکاف در شهر شهرکرد به صورت الکترونیکی انجام مبوده و در سایر نقاط استان معتکفین باید وارد سامانه ثبت‌نام شوند و شهریه را در مسجد محل برگزاری پرداخت کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 28141

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28141/ثبت-نام-علاقمندان-حضور-اعتکاف-چهارمحال-بختیاری-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir