کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در منطقه ميانکوه

شکوفایی فرهنگ اقتصاد مقاومتي در غرفه هاي دانش آموزي

17 بهمن 1396 ساعت 13:08

دانش آموزان منطقه ميانکوه شهرستان اردل با برپايي 12 غرفه از دست ساخته هايشان فرهنگ اقتصاد مقاومتي را به نمايش گذاشتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدي صفري رئيس آموزش و پرورش منطقه ميانکوه شهرستان اردل در حاشيه برپايي غرفه هاي خلاقيت دانش آموزان که در روستاي گندمکار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: مقام معظم رهبري سال ۹۶ را به نام "اقتصاد مقاومتي توليد، اشتغال" نامگذاري کردند که دانش آموزان منطقه ميانکوه براي تحقق شعار رهبري از هيچ تلاشي دريغ نکردند.

صفري افزود: نمايشگاه خلاقيت و کار آفريني به همت دانش آموزان و فرهنگيان منطقه ميانکوه برگزار شد به طوري که در اين نمايشگاه دستاوردها و آثار دست ساز دانش آموزان در ۱۲ غرفه به نمايش عموم درآمده است.

وي با بيان اينکه اين گونه خلاقيت ها نمونه خوبي برا تحقق شعار رهبري است افزود: ترويج کارآفريني، تشويق دانش آموزان براي حرفه آموزي مشاغل مختلف و به فعل رساندن خلاقيت آنان، معرفي و فروش محصولات توليدي دانش آموزان را ازجمله اهداف برپايي اين نمايشگاه مي باشد.

صفري ضمن توجه به آثار و صنايع بومي و محلي در اين نمايشگاه ادامه داد: انواع صنايع دستي ساخته شده از چوب درختان، تابلو، اسباب بازي کودکان، کار دستي کودکان و دانش آموزان ساخته شده از چوب، مقوا و پارچه، جاجيم، عروسک، کشک، قارا در اين نمايشگاه به نمايش درآمد است.

رئيس آموزش پرورش منطقه ميانکوه تصريح کرد: انواع غذاهاي محلي و شيريني جات از جمله نان محلي و پخت آش رشته،آش دوغ در اين نمايشگاه عرضه شده است و بايد از تلاش دانش آموزان و برنامه ريزي خوب معلمان براي راه اندازي اين نمايشگاه قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38401

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/38401/1/شکوفایی-فرهنگ-اقتصاد-مقاومتي-غرفه-هاي-دانش-آموزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir