کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماسه‌ای نو در 9 دی!/ مسئولین همراه مردم، مردم همراه مسئولین

7 دی 1396 ساعت 15:46

امید داریم، خروش ۹ دی ماه امسال با حضور بصیرانه استاندار و مدیران اجرایی استان رنگی از همدلی و همراهی مردم و مسئولین به خود بگیرد و مردم همراه مسئولین و مسئولین همراه مردم، شکوه جاودانه دیگری را بیافرینند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ۹ دی روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت، برگ زرین دیگری از شایستگی ها و افتخارات ملت بزرگ ایران در مواجهه با منافقان داخلی و دشمنان خارجی ورق خورد تا اصالت مردمی و خاستگاه عمومی انقلاب به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین پشتوانه نظام اسلامی همچنان حفظ شود.

آنچه مردم را در این روز به یادماندنی در سال ۸۸ به خیابان‌ها کشاند، تعصب مذهبی و عرق ملی بود تا علیه طراحی‌های خصمانه و خبیثانه استکبار و خیمه‌شب‌بازی‌های منافقین بخروشند، خروشی خودجوش که برخاسته از بطن مردم بود و در واقع همین هویت مردمی آن باعث جاودانگی آن شد.

اینک یک بار دیگر گذشت روزها تقویم زمان را ورق می‌زند و آهسته آهسته به این روز حماسی و خاطره‌انگیز نزدیک می‌شویم و قطعا مردم قدرشناس، فهیم و ولایتی استان هم‌نوا با هم‌وطنان خود به ندای ولایت پاسخ نصرت و یاری می‌دهند.

نکته قابل توجه و حائز اهمیت در پاسداشت این روز عظیم این است با تغییری که در راس هرم مدیریت اجرایی استان رخ داده و استانداری از خانواده ایثارگران و ارادتمندان شهدا قدم بر خاک بام ایران گذاشته و خود ذائقه رشادت و ایثارگری را چشیده، امید داریم، خروش ۹ دی ماه امسال با حضور بصیرانه استاندار و مدیران اجرایی استان رنگی از همدلی و همراهی مردم و مسئولین به خود بگیرد و مردم همراه مسئولین و مسئولین همراه مردم، شکوه جاودانه دیگری را بیافرینند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37781

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/37781/حماسه-ای-نو-9-دی-مسئولین-همراه-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir