کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس کتابخانه هاي عمومي شهرستان اردل:

طرح ملي کتابخانه گردي در اردل اجرا مي شود

14 اسفند 1396 ساعت 12:57

رئيس کتابخانه هاي عمومي شهرستان اردل از اجراي طرح ملي کتابخانه گردي همزمان با سراسر کشور در اين شهرستان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز، مصطفي انصاري رئيس کتابخانه هاي عمومي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: طرح کتابخانه‌گردي امسال براي اولين بار روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، مصادف با شب ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور و در شهرستان اردل برگزار خواهد شد.

انصاري افزود: اين موقعيت، فرصت خوبي خواهد بود تا گروه‌هاي مرجع شامل هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان در کتابخانه‌ ها حضور پيدا کنند و با تشويق و ترغيب قشرهاي مختلف مردم، به خصوص کودکان و نوجوانان، به تقويت فرهنگ مراجعه به کتابخانه، مطالعه در کتابخانه، امانت گرفتن کتاب و همچنين بهره مندي از خدمات اجتماعي کتابخانه‌ها در کشور کمک کنند.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب کتابخانه شهيد باهنر شهر اردل به منظور اجراي اين طرح در شهرستان اردل از عموم شهروندان دعوت مي شود که با حضور خود در امر ترويج کتابخواني اقدام کنند و به صورت رايگان عضو کتابخانه شوند.

انصاري در ادامه عنوان کرد: کتابخانه مذکور روز ۱۷ اسفند تا اذان مغرب آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

مسئول کتابخانه هاي عمومي اردل در رابطه با هدف اجراي اين طرح گفت: طرح کتابخانه گردي در آستانه چهاردمين سالگرد تاسيس نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور و به منظور توسعه و ترويج کتابخواني اجرا مي شود.

اين مسئول خاطرنشان کرد: با اجراي اين طرح همه افرادي که در طول سال به هر دليلي امکان مراجعه به کتابخانه را ندارند مي توانند در اين روز که ساعت کاري نيز به دوبرابر افزايش يافته از نزديک با اين محيط جذاب فرهنگي و فعاليت هاي آن آشنا شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38771

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38771/طرح-ملي-کتابخانه-گردي-اردل-اجرا-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir