کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ:

در الگوهاي شرق و غرب، زن نقشي در تاريخ سازي ندارد

10 آبان 1396 ساعت 8:42

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: در الگوهاي شرقي و غربي براي زن قداستي وجود نداشته و در تاريخ سازي نقشي برعهده نداشته بطوريکه زن به عنوان وسيله جنسيتي بوده که هيچ کدام از اين دو الگو در اسلام مدنظر نيست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ موسايي، جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ در همايش ما زنده ايم، گفت: اين گونه برنامه ها با هدف ترويج و توسعه فرهنگ اصيل حجاب و عفاف و زنده نگه داشتن ارزش هاي انقلابي در بین آحاد دانش آموز دختر است.

عزيز موسايي افزود: در الگوهاي شرقي و غربي براي زن قداستي وجود نداشته و در تاريخ سازي نقشي برعهده نداشته بطوريکه زن به عنوان وسيله جنسيتي بوده که هيچ کدام از اين دو الگو در اسلام مدنظر نيست.

وي بيان داشت: الگويي که مقام معظم رهبري در اين زمينه ارائه کرده است الگوي شيرزن انقلاب و دفاع مقدس است.

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به اينکه نظام اسلامي الگوي جديد از زن را به بشريت نشان مي‌دهد، گفت‌: غرب با استفاده از امپراطوري رسانه‌اي خود مروج سکولاريسم، اباحه‌گري و فمنيسم در دنيا است. 

موسايي با اشاره به ماجراي شهادت شهيد حججي به عنوان شهيدي از نسل چهارم انقلاب بيان کرد: اين شهيد عزيز با ايستادگي در مقابل جريان تکفيري موجي را در عالم ايجاد کرده و حجت را بر انسان‌ها تمام کرده است.

سرهنگ عزيز موسايي گفت: يک زن مسلمان به مقوله تربيت به ويژه تربيت نسل آينده بسيار اهميت مي‌دهد و در کنار آن پيام جهاد در راه خدا را نيز به نسل‌هاي بعدي منتقل مي‌کند و اگر مجاهدت‌هاي زنان و بانوان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود بي‌شک حماسه‌اي به عظمت انقلاب اسلامي اتفاق نمي‌افتاد و به يقين نقش بانوان در آزادگي و عزت کنوني حاکم در کشور غيرقابل کتمان است.
 
وي با اشاره به ترويج الگوي زن مجاهد در ميان کشورهاي اسلامي در دنيا توسط شيرزنان انقلاب اسلامي بيان کرد: مادران و همسران رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس مردانه‌ترين ميدان‌ها را فتح کرده و در نهايت الگوي زن مجاهد دستاورد اين مقاومت‌ها و رشادت‌ها بود.

انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 36881

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36881/الگوهاي-شرق-غرب-زن-نقشي-تاريخ-سازي-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir