کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

دهه فجر محو استبداد بر ملت ايران بود

12 بهمن 1397 ساعت 15:20

امام جمعه شهر اردل گفت:دهه ﻓﺠﺮ ﻃﻠﯿﻌﻪ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﻣﻠﺖ ﻭ ﻣﺤﻮ ﺍﺳﺘﺒﺪﺍﺩ ﻭ ﻭﺍﭘﺲ ﺭﺍﻧﺪﻥ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﺭ، ﺑﺮ ﻣﻠﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﯾﺮﺍﻥ بود.


به گزارش جهانبين نيوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزارن به تقواي الهي از تقوا به عنوان سپري محکم در برابر آسيب ها ياد کرد و گفت: تقواي الهي به انسان معرفت مي دهد و موجب مي شود تا انسان بازيچه استکبار و اهداف منفعت طلبانه آنان نشود.

بهرامي با بيان اينکه پاکي دل بر پاکي رفتار و کردار تاثيرگذار است، از همه آحاد جامعه خواست تا حرکت در مسير تقواي الهي را براي رسيدن به سعادت و رستگاري در سرلوحه امور قرار دهند.

دهه فجر محو استبداد بر ملت ايران بود


امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با تبريک ايام دهه فجر و تسليت ايام فاطميه، گفت: اين انقلاب اسلامي بود که به مردم عزت، عظمت و اقتدار داد و حال بايد مراقب باشيم تا به اين عزت و عظمت و اتحاد مردم خدشه اي واردنشود .

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه دهه ﻓﺠﺮ ﻃﻠﯿﻌﻪ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﻣﻠﺖ ﻭ ﻣﺤﻮ ﺍﺳﺘﺒﺪﺍﺩ ﻭ ﻭﺍﭘﺲ ﺭﺍﻧﺪﻥ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﺭ، ﺑﺮ ﻣﻠﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﯾﺮﺍﻥ بود بيان کرد: علي رغم قوانين منع آمد و شد و حکومت نظامي، مردم عزتمند ايران بي هيچ هراسي از فرمان امام خميني (ره) تبعيت کردند و با گوش دادن به فتواي وي زمينه پيروزي انقلاب اسلامي را فراهم ساختند.

وي افزود: پس از عنايت و توجه خداوند متعال، رهبري حکيمانه امام خميني و سپس بصيرت و تبعيت مردم عامل مهم پيروزي انقلاب اسلامي هستند.

خطيب جمعه اردل تصريح کرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن جوابي بر ياوه گويي ها و گستاخي هاي مقامات غربي است زيرا مردم ما حضور در اين صحنه را تکليف ديني و اطاعت از فرمان امام و مقام معظم رهبري مي دانند.

وي اظهار کرد: راهپيمايي ۲۲ بهمن حرکت نمادين استقامت ملت ايران است و نشان مي دهد که تحريم ها نتوانسته ملت ايران را از پاي در آورد .

امام جمعه شهر اردل با اشاره به روز ۱۴ بهمن به عنوان روز ملي فناوري فضايي خاطرنشان کرد: از افتخارات نظام جمهوري اسلامي است که هم اکنون ايران به عنوان يکي از ۹ کشور برتر دنيا،‌تمام چرخه فناوري هسته اي را در اختيار دارد.

وي درپايان بر ادامه خدمات‌رساني مسئولان به مردم تاکيد کرد و گفت: بايد تلاش شود کاستي‌ها به حداقل خود برسد و مردم از نعمات طرح‌ها و پروژه‌ها به ويژه در ايام دهه فجر بهره‌مند شوند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 41281

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41281/دهه-فجر-محو-استبداد-ملت-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir