کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست بسيج جامعه پزشکي چهار محال و بختياري:

برپايي بيمارستان صحرايي نمادي از اقتدار و همت بالاي بسيجيان جامعه پزشکي است

سایت خبری سلام لردگان , 20 شهريور 1396 ساعت 11:57

سرپرست بسيج جامعه پزشکي چهار محال و بختياري گفت: برپايي بيمارستان هاي صحرايي با اهداف مديريت بحران، ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات تخصصي به مردم و عشاير ساکن در مناطق صعب العبور و کمتر برخوردار استان چهار محال و بختياري است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهين غفاري، سرپرست بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: بسيج جامعه پزشکي با اهداف متعددي اقدام به برپايي اين نوع بيمارستان ها مي کند که نخستين هدف آن مديريت بحران است که در واقع تيم هاي پزشکي با کسب تجربه و مهارت در اين بيمارستان ها صحرايي، چابکي را در شرايط استراري را فرا مي گيرند؛ آنجاست که مي توانيم اقدامات بهداشتي را در شرايط بحران در کوتاترين زمان ممکن سازماندهي کنيم.

وي به ديگر اهداف اين نوع بيمارستان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات تخصصي به مردم و عشاير ساکن در مناطق صعب العبور و کمتر برخوردار استان چهار محال و بختياري است.

غفاري افزود: مغوله سلامت يک مغوله چند فاکتوري است و به شدت متأثر از مؤلفه هاي اجتماعي است و براي ارتقاع سلامت بيش از هر زماني ديگر به اين همکاري بين بخشي نياز داريم و اين اتفاق نخواهد افتاد مگر اينکه همه بخش هاي سلامت محور باشند و در راستاي ارتقاء سلامت دوادوش هم با يک هدف مشترک که همان تحقق، حفظ و ارتقاء سطح سلامت است تلاش کنيم.

سرپرست بسيج جامعه پزشکي استان چهار محال و بختياري در پايان از اين حرکت خداپسندانه که به همت بسياري از بسيجيان جامعه پزشکي، سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان، دکتر خالدي فر رياست دانشگاه علوم پزشکي استان و ديگر ادارات و نهاد ها برگزار شد تقدير و تشکر نمود.

گفتني است بيمارستان صحرايي به نام و ياد "شهيد حججي، سرداران، فرماندهان و 288 شهيد شهرستان لردگان " در منطقه شاه نجف و قلعه سوخته به مدت سه روز از 19 الي 21 شهريور در بخش فلارد به همت ناحيه مقاومت بسيج لردگان و سازمان بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان راه اندازي شده است.

منطقه شاه نجف در 60 کيلومتري شهر لردگان و 200 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري واقعه شده است.
 
انتها ي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 36160

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36160/برپايي-بيمارستان-صحرايي-نمادي-اقتدار-همت-بالاي-بسيجيان-جامعه-پزشکي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir