کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم بروجن در مجلس خبر داد

اعتبار مهمترين محور ارتباطي چهارمحال و بختياري 34 ميليارد تومان افزايش يافت/محور بروجن-مبارکه صاحب رديف بودجه شد

18 بهمن 1396 ساعت 9:29

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي از افزايش اعتبار چهار خطه شهرکرد، بروجن-لردگان خبر داد و گفت: هم اکنون 340 ميليارد ريال اعتبار براي تکميل هر چه سريع تر اين مسير اختصاص يافته است.


به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: اعتبار پروژه چهارخطه شهرکرد، بروجن-لردگان از ۱۸۰ ميليارد ريال به ۳۴۰ ميليارد ريال افزايش يافت.

نماينده مردم بروجن در مجلس با اشاره به اين که محور شهرکرد، بروجن-لردگان از چند سال پيش در لايحه بودجه رديف داشته است، گفت: در بودجه سال ۹۷ با پيگيري هاي مسئولان اجرايي و نمايندگان استان در مجلس ۱۸۰ ميليارد ريال از سوي دولت براي اين محور تصميم گيري شده بود.

وي با بيان اين که محور شهرکرد-بروجن-لردگان اتصال دهنده استان چهارمحال و بختياري به خوزستان است، گفت: با تلاش نمايندگان لردگان و بروجن در جهت افزايش اعتبار براي تکميل و بهره برداري هر چه سريع تر آن ۱۶۰ ميليارد ريال ديگر هم از سهم بودجه مجمع نمايندگان استان به اعتبارات اين پروژه اضافه شد.

محور بروجن مبارکه صاحب رديف بودجه شد

ربيعي همچنين ضمن تاکيد بر چهارخطه شدن محور جاده بروجن-مبارکه، گفت: در نتيجه تلاش هاي نمايندگان استان چهارمحال و بختياري و نماينده مردم مبارکه با توجه به نامساعد بودن جاده بروجن-مبارکه ابن مسير هم در رديف مربوط به محور بروجن-لردگان-شهرکرد قرار گرفت.

وي با با بيان اين که محور بروجن-مبارکه امسال صاحب رديف بودجه شد، گفت: تلاش هايي که براي تامين و تخصيص اعتبار محور بروجن-مبارکه صورت خواهد گرفت اين مسير اصلاح و امنيت مسافران مهيا مي شود.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي ابراز اميدواري کرد با تامين و تخصيص اعتبار در آينده تلاش هايي براي اصلاح محور بروجن-مبارکه صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام1026ج /540ک


کد مطلب: 38410

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38410/اعتبار-مهمترين-محور-ارتباطي-چهارمحال-بختياري-34-ميليارد-تومان-افزايش-يافت-بروجن-مبارکه-صاحب-رديف-بودجه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir