کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشنواره هنرهاي تجسمي با معرفي برترين ها در شهرکرد پايان يافت

11 مرداد 1397 ساعت 8:49

نوزدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستانهاي فني و حرفه اي سراسر کشور روز چهارشنبه با معرفي نفرات برتر در شهرکرد به کار خود پايان داد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در آيين اختتاميه نوزدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستانهاي کشور افزود:برگزاري جشنواره هاي هنرستانها فرصتي براي ارتقاي سطح کيفي آموزش ها و افزايش مهارت آموزي جوانان است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تقويت اشتغال و کاهش بيکاري از راه گسترش مهارت آموزي در نظام آموزشي مسير مي شود تا بتوان جوانان را به سمت کسب مهارت و ايجاد اشتغال در بخش هاي مختلف توليدي سوق داد.

وي با بيان اينکه ۵۰ درصد اشتغال استان چهارمحال وبختياري در حوزه کشاورزي است، اظهار داشت: افزايش آموزش هاي مهارتي در اين بخش ضروري است.

وي گفت: توجه به آموزش هاي فني و حرفه اي و کار و دانش در ايجاد اشتغال مولد و پايدار و شغل هاي تخصصي موثر است و با افزايش اين مهارتها مي توان وضعيت اقتصاد کشور را تغيير داد.

در اين دوره از رقابت ها از ۱۲۴ نفر برگزيده نوزدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستانهاي فني و حرفه اي و کار دانش سراسر کشور تحليل شد.

انتهای پیام/530ب


کد مطلب: 39950

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39950/جشنواره-هنرهاي-تجسمي-معرفي-برترين-شهرکرد-پايان-يافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir