کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری؛

پاره کردن برجام تبانی میان آمریکا و اروپاست/دولت شجاعانه از مردم عذر خواهی کند

20 ارديبهشت 1397 ساعت 13:22

خروج آمریکا از برجام تبانی ای است که میان آمریکا و اروپا صورت گرفته است.دولت باید از این فرصت تاریخی استفاده کند و شجاعانه از مردم عذر خواهی کند و قبل از تحمیل ضرر بیشتر به کشور از برجام خارج شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر احمد رضا بسیج، مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری،در گفتگو با جهانبین نیوز با توجه به بد عهدی آمریکا در رابطه با برجام و اعلام خروج این کشور از برجام و زیر پا گذاشتن تعهدات خود، گفت: خروج آمریکا از برجام تبانی ای است که میان آمریکا و اروپا صورت گرفته است.

وی افزود: آقای ترامپ و دار و دسته او متوجه شده اند که حتی با بیرون رفتن آمریکا یا حتی کشور های دیگر از برجام دولت ایران حاضر به خارج شدن از این توافق بین المللی نیست و در حال حاضر بر سر دوراهی قرار گرفته است، اول اینکه اگر بخواهد از برجام خارج شود با توجه به تبلیغات و وعده های گسترده ای که داده بود چه جوابی به مردم باید بدهد، دوم اینکه اگر بخواهد در برجام بماند باید هزینه های سنگین تری را متحمل شود و بر سر میز مزاکره برای مواردی همچون دانش موشکی بنشیند و در این میان این آمریکاست که سیاست برد برد را تعبیه کرده است.

دکتر بسیج خاطر نشان کرد: در حال حاضر یک فرصت تاریخی برای ما به دست آمده است و دولت باید از این فرصت استفاده کند و شجاعانه از مردم عذر خواهی کند و قبل از تحمیل ضرر بیشتر به کشور از برجام خارج شود و به دین ، ساختار کشور و مردم ایمان پیدا کند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در مورد پیوستن به معاهده FATF نیز گفت: مؤمن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود ولی متاسفانه مؤمنان کشور ما بارها از یک سوراخ گزیده می شوند، این چه لزومی دارد که خودمان را دچار معضلات بیشتر بکینم و این نشانه نفوذ غرب گرایان در بدنه نظام می باشد.

پایان پیام/۱۰۲۴ج


کد مطلب: 39220

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39220/پاره-کردن-برجام-تبانی-میان-آمریکا-اروپاست-دولت-شجاعانه-مردم-عذر-خواهی-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir