کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روستا شهر شد، سالن، سالن نشد

پروژه ناتمام سالن ورزشي پردنجان ۱۱ ساله شد!

17 آبان 1396 ساعت 10:35

سالن ورزشي شهر پردنجان از توابع شهرستان فارسان به گفته اهالي قريب به 11 سال به صورت نيمه کاره رها شده است، اهالی این شهر از مسئولین تقاضا دارند برای تکمیل این پروژه اقدام کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سالن ورزشي شهر پردنجان از توابع شهرستان فارسان به گفته اهالي قريب به 11 سال به صورت نيمه کاره رها شده است.

اين سالن نيمه کاره تنها سالن شهر پردنجان است که متاسفانه بلاتکليف رها شده تا بناي نيمه کاره اين سالن نيز رو به تخريب برود.

یکی اهالي شهر پردنجان در گفت‌وگو با پیرغار، گفت: از مديرکل ورزش جوانان استان خواهشمنديم که نسبت به ساخت آن فکري بکنند و نگذارند بيت المال اين چنين از بين برود.

وی ادامه داد: در 11 سال گذشته با پيگيري هاي انجام شده روند ساخت سالن از سر گرفته شد اما پس از مدتي دوباره به امان خدا رها شد.

اهالي خواستار تسريع در روند احداث اين سالن هستند و مي گويند: از مسئولين محترم شهرستان  مي خواهيم در ساخت اين سالن تسريع بخشند 11 سال زمان کمي نيست ديگر خواسته جوانان را بي پاسخ نگذارند تا اين چشم به راهي به آخر برسد و شاهد استفاده آن باشيم.


روستا شهر شد، سالن، سالن نشد

فرامرز رحيمي رئيس شورا شهر، شهر پردنجان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: بيش از يک دهه پيش مردم ورزشکار و ورزش دوست روستاي پردنجان پيگيري‌هاي خود را جهت راه‌اندازي سالن ورزشي براي جوانان انجام دادند تا بتوانند در اين روستا مکان ورزشي داشته باشند.

وي در ادامه افزود: مردم اين روستاي 4000 هزار متر زمين را جهت اين امر اهدا تا جوانان ورزشکار بتوانند علايق ورزشي خود را بهتر دنبال کنند.

اکنون باگذشت مهر و موم‌ها و تبديل اين روستا به شهر شهردار شهر پردنجان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: باگذشت بيش از يک دهه از عمر فونداسيون وقول هاي مسئولين جهت آماده‌سازي سالن ورزشي شهر پردنجان هيچ‌گونه اقدامي در اين رابطه صورت نگرفته است و هنوز جوانان ما براي ورزش به شهر هر و روستاهاي اطراف رفته و همه خطرها را به جان مي‌خرند براي دنبال کردن علايق ورزشي خود.


مسئولين ساخت سالن را به مردم بسپارند تا بلکه خود براي جوانان چاره اي بي انديشند

 داريوش رحيمي در ادامه افزود: زمين اين سالن ورزشي بيش از يک دهه پيش اهدا و خيرين با کمک مردم شهر فونداسيون سالن ورزشي را برپا کردند، زيربناي اين مکان ورزشي 4000 هزار مترمربع مي‌باشد.

وي خاطرنشان کرد: شهر پردنجان باجمعيتي بالغ‌بر 10000 هزار نفر و با داشتن جواناني با پتانسيل ورزشي بالا و علاقه‌مند به امر ورزش نياز ضروري به ساخت سالن ورزشي دارد و در همين خصوص مردم، شوراي اسلامي شهر و نماينده محترم مجلس پيگيري‌هاي لازم را انجام داده‌اند اما تاکنون پاسخي دريافت ننموده‌اند.

وي اظهار داشت: با توجه به اين‌که مردم اين شهر تاکنون پاسخ و کمکي مبني برساخت سالن دريافت نکرده‌اند از مسئولين تقاضا دارند که زمين سالن را به مردم باز پس دهند تا بلکه خود در اين مورد چاره‌اي بي انديشند و به جوانان شهر خود کمک کنند.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 37006

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37006/پروژه-ناتمام-سالن-ورزشي-پردنجان-۱۱-ساله

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir