کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت کوهرنگ:

دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان و نوجوانان در رسانه و فضاي مجازي است

12 آبان 1396 ساعت 14:39

امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: با وجود جنگ نرم دشمن و هجمه سنگين فرهنگي، بهترين خدمت کار فرهنگي است، دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان و نوجوانان در رسانه و فضاي مجازي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام روح الله سليماني امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 12 آبان ماه 96 شهر چلگرد گفت: با وجود جنگ نرم دشمن و هجمه سنگين فرهنگي، بهترين خدمت کار فرهنگي است، دشمن به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان و نوجوانان در رسانه و فضاي مجازي است.

وي گفت: با توجه به اينکه امروزه در جامعه فضاي مجازي ايجاد شده است؛ بنابراين مي طلبد روحانيت و طلاب در اين راستا همت مضاعفي از خود نشان دهند.
 
حجت الاسلام سليماني بيان کرد: ايجاد فضاي مجازي در جامعه از يک طرف فرصت و از طرفي تهديدي براي نسل جوان امروزي ما است.

سليماني تاکيد بر «تقويت روحيات انقلابي گري در جوانان» را مهمترين محور بيانات اخير رهبر انقلاب دانست و گفت: جوان بايد روحيه انقلابي گري خود را حفظ کند و مسئولين کشور جوانان انقلابي را مورد تقدير قرار دهند.

خطيب موقت کوهرنگ با تأکيد بر اينکه دشمن براي نسل آينده کشور و نفوذ در فرهنگ جوان ما هرلحظه در حال مبارزه است گفت: اين دشمن تفنگش قابل‌رؤيت نيست و آرام در حال جنگ است.
 
وي تصريح کرد: حمله دشمن با پيشرفت تکنولوژي و علم روز به‌صورت مجازي و جنگ نرم است و نسل جوان ما را دچار مشکلاتي همچون اعتياد و خودکشي و غيره کرده استع حضور پرشور در مساجد و تقويت روحيه انقلابي گري راه‌حل خنثي کردن اين جنگ نرم دشمن است.
 
حجت الاسلامي سليماني با اشاره به راهپيمايي روز اربعين گفت: براي هر مسلمان و عاشق اهل بيت (ع) آرزو و توفيقي است که در روز اربعين به زيارت کربلا مشرف شود.

وي بيان داشت: راهپيمايي ايام اربعين بزرگترين همايش جهان اسلام است که هر ساله با شکوه تمام برگزار مي‌شود. 

امام جمعه موقت کوهرنگ با اشاره به سخنان سخيف، زشت، ابلهانه، آشفته و سراسر غيرواقعي اخير رئيس جمهور امريکا تأکيد کردند: اين سخنان ناشي از قدرت نبود، بلکه ناشي از عصبانيت و درماندگي است زيرا امريکايي‌ها از اينکه نقشه‌هاي چندين ساله آنها در منطقه غرب آسيا، با حضور مؤثر جمهوري اسلامي ايران، نقش بر آب شده است، به شدت ناراحت و عصباني هستند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 36926

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36926/دشمن-دنبال-ضربه-زدن-اعتقادات-جوانان-نوجوانان-رسانه-فضاي-مجازي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir