کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار:

اقتصاد مقاومتي رمز استقلال و عزت کشور

4 اسفند 1396 ساعت 16:54

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار خواستار توجه دولت به توان داخلي و اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کیار بیدار، حجت الاسلام زماني در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار گفت: دولت بايد نگاه به داخل کشور داشته باشد، بايد به توان نيروهاي جوان کشور و تفکر سازنده آنان توجه نمايد تا بتواند هم بر مشکل بيکاري، هم رکود و هم تورم فائق آيد.

امام جمعه شلمزار افزود: اقتصاد مقاومتي راهبردي براي استقلال و عزت جمهوري اسلامي ايران است. تاکيد رهبري در چند سال متتوالي مبني بر توجه به اقتصاد مقاومتي مبين آن است که اين راهبرد مي تواند کشور را از سراشيبي گرفتاري در مشکلات رهايي بخشد و بر اين اساس لازم است مسئولان در پايان سال گزارش دهند چقدر در اجراي سياست اقتصاد مقاومتي موفق بوده اند.

وي افزود: انتظار مردم از مسئولان اين است که نظارت بيشتري بر امور داشته باشند و دست زالو صفتان اقتصادي را از اقتصاد کشور کوتاه نمايند.

حجت الاسلام زماني در ادامه به مناسبت هاي پيش رو اشاره کرد و گفت: ۸ اسفند روز امور تربيتي نامگزاري شده است. عنواني که يادگار شهيدان رجايي و باهنر است و هدف از ۀآن اين است که در کنار آموزش علم و دانش معلمان و مديران بر تهذيب و نفس و اخلاق دانش آموزان نيز توجه داشته باشند.

امام جمعه شلمزار به نهم اسفند مکاه سالروز تاسيس بنياد مستضعفان و جتانبازان نيز اشاره کرد و گفت: نعهادهايي مقدس پس از انقلاب اسلامي ايران در کشور شکل گرفت که وظيفه شان ريشه کني فقر و مشکلات اقتصادي مردم و حمايت از اقشار ضعيف بود و لازم است نهادهايي که جهت حمايت از مردم ايجاد شده اند در راستاي اهداف تاسيس حرکت کنند.

وي به مناسبت روز جمعه ۱۱اسفند ماه سالروز وفات ام البنين سلام الله عليها و روز تکريم مادر شهيدان هم اشاره کرد و خواستار تکريم و قدرداني از همه ي مادران گرانقدر شهدا شد.

امام جمعه شلمزار در پايان با تسليت جانباختن تني از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپيماي مسافربري شرکت آسمان و همچنين شهادت جمعي از نيروهاي نظامي و انتظامي در حوادث روي داده در خيابان پاسداران به دست عده اي اراغذل و اوباش گفت: فرقه هاي ضاله با حمايت آمريکا و اسرائيل در صدد آشوب و اغتشاش در کشور هستند و در آخرين جنايت عده اي منسوب به دراويش شهادت نيروهاي نظامي و انتظامي در خيابان پاسداران تهران بود که اميدواريم دستگاه هاي متولي نسبت به رسيدگي سريع به مسببان اين حوادث از هر اقدامي کوتاهي نکنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 38645

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38645/اقتصاد-مقاومتي-رمز-استقلال-عزت-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir