کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با همکاري بسيج جامعه پزشکي و دارالشفاي آستان قدس رضوي ارائه مي شود

ارائه خدمات دندانپزشکي رايگان به مناطق محروم اردل

9 آذر 1396 ساعت 10:18

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: خدمات رايگان دندانپزشکي با همکاري بسيج جامعه پزشکي و دارالشفاي آستان قدس رضوي به مدت سه هفته به بيماران نيازمند در مناطق محروم دهستان شليل از توابع بخش ميانکوه ارائه مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: در راستاي خدمت‌رساني به مناطق محروم، و با همکاري بسيج جامعه پزشکي و دارالشفاي آستان قدس رضوي، خدمات تخصصي دندانپزشکي به صورت رايگان به اهالي دهستان شليل از توابع بخش ميانکوه اين شهرستان ارائه مي‌شود.

اميدي بابيان اينکه تيم اعزامي از شنبه چهارم آذرماه در اين منطقه مستقر شد افزود: کلينيک‌هاي سيار در مناطقي که هنوز پوشش خدمات دندانپزشکي در آنها وجود ندارد، مستقر مي‌‌شوند در اين ماه اين کلينيک سيار به مناطق محروم ميانکوه از توابع شهرستان اردل اعزام شدند و به مدت سه هفته خدماتي شامل پر کردن دندان، جرم گيري، بروساژ، وارنيش فلورايد، درمان پالپ زنده و پاليوتومي را ارائه مي کنند.

وي بيان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل خدمات‌رساني درماني به مردم در مناطق محروم را در اولويت برنامه‌هاي خود قرار داده تا از اين طريق بتوان افرادي را که نياز به دريافت اين خدمات دارند از اين امکان بهره‌مند ساخت و تلاش مي‌کنيم تا اجراي چنين طرح‌هايي را در شهرستان تداوم بخشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37385

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37385/ارائه-خدمات-دندانپزشکي-رايگان-مناطق-محروم-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir