کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

حضور در راهپيمايي 22 بهمن‌ماه سيلي محکم بر چهره منحوس آمريکاست

21 بهمن 1397 ساعت 12:46

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان از نشست شوراي هيئت‌هاي مذهبي و کانون مداحان خبر داد و گفت: حضور در راهپيمايي 22 بهمن‌ماه سيلي محکم بر چهره منحوس آمريکاست.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در نشستي که با مسئولين هيئت‌هاي مذهبي و کانون مداحان اين شهرستان داشت در رابطه با شرکت در راهپيمايي 22 بهمن گفت: ملت شريف ايران با حضور خود در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن‌ماه و تجديد ميثاق دوباره با آرمان‌هاي امام راحل و رهبر انقلاب با شعار دادند و دوري جستن از اين ديوانگان غرب اعلام مي‌کنند که با تحريم‌ها هم نمي‌توانند بين ملت و انقلاب جدايي افکنند.

وي در ادامه افزود: يوم‌الله 22 بهمن روز پيروزي انقلاب اسلامي يا داور رشادت‌ها ملت شريف ايران بر سلطه تاريخي استعمار گران و نوکران آن‌ها است.

چراغي در ادامه اظهار کرد: در شرايط فعلي کشور دشمنان با توطئه افکني هاي متفاوتي که در اين چند ماه اخير داشتند تصميم به تفرقه انداختن بين مردم و نظام را گرفته‌اند که مردم هميشه درصحنه حضور بار ديگر با شرکت کردند در راهپيمايي 22 بهمن‌ماه تودهني محکمي به اين بيگانگان خواهند زد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در ادامه تصريح کرد: مردم و ملت شريف ايران بايد در اين حساسيت که امروز در کشور حاکم است و بيگانگان چشم به براندازي اين نظام‌دارند بايد با حضور خود در اين جشن چهل‌سالگي حضور خود را در اين مبارزه بي‌واهمه خود را به آمريکا اعلام کنند.

چراغي در ادامه يادآور شد: اين پيروزي و بيداري مردم منطقه پرده از چهره ننگين آمريکا برداشته و به دنيا ثابت شد که آمريکا و متحدانش به قول‌هاي که مي‌دهند پاي بند نيستند.

وي در ادامه اظهار کرد: نقشه شوم دشمنان اين نظام و انقلاب براي براندازي اين نظام از بين رفت چراکه مردم با برگزار کردند و حضور در جشن‌هاي متعدد در هر شهر و روستا به دنيا ثابت کرد که اين نظام و انقلاب را دوست دارند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي در شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: نهال نوپاي انقلاب امروز به درختي تنومند تبديل‌شده که در سطح منطقه نه بلکه در سطح جهان اقتدار خود را به نمايش گذاشته است.

چراغي در پايان افزود: مردم هميشه درصحنه نظام و جمهوري اسلامي اين را به دنيا فهمانده که هرکجا لازم باشد پاي درصحنه مي‌گزارند و به دنيا و کشورهاي غربي اين حضور بارها و بارها ثابت‌شده است.
 
 


کد مطلب: 41335

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41335/حضور-راهپيمايي-22-بهمن-ماه-سيلي-محکم-چهره-منحوس-آمريکاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir