کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بروجن:

فتنه 88 با تدبير رهبري خنثي شد/ بلوغ سياسي مردم در روز 9 دي تبلور پيدا کرد

8 دی 1395 ساعت 18:05

فرمانده سپاه بروجن با بيان اين که فتنه دشمنان تنها مختص سال 88 نبود و هميشه به فکر پروراندن توطئه هايي هستند، تاکيد کرد: هر سال و هر روز بايد آماده باشيم و توطئه هاي دشمنان را در نطفه خفه کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفت و گو با کلار، اظهار داشت: ۹دي به عنوان يوم‌الله و از روزهاي به‌يادماندني در تاريخ انقلاب اسلامي است که مردم انقلابي ما با بصيرت و نفوذ ناپذيري در برابر دشمنان توطئه فتنه‌گران را خنثي کردند.

وي با بيان اين که فتنه ۸۸ به دنبال براندازي و سرنگوني نظام بود که با هوشياري مردم بصير ايران اسلامي در نهم دي ماه با شکست مواجه شد، تاکيد کرد: اگر رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري و بصيرت مردم نبود، فتنه انقلاب را از پاي درآورده بود.

کيهاني فتنه ۸۸ را مهمترين توطئه استکبار جهاني عليه جمهوري اسلامي بعد از جنگ تحميلي دانست و گفت: مردم ايران در حماسه نهم دي ماه سيلي محکمي به فتنه گران زده و آنان را به زباله دان تاريخ انداختند.

فرمانده سپاه بروجن در ادامه با بيان اين که فتنه گران خسارت هاي جبران ناپذيري به ايران اسلامي وارد ساختند، گفت: فتنه ۸۸ موجب گستاخ شدن دشمنان و تشديد تحريم ها عليه ايران شد.

وي با اشاره به اين که فتنه دشمنان تنها مختص سال ۸۸ نبود و هميشه به فکر پروراندن توطئه هايي هستند، تاکيد کرد: هر سال و هر روز بايد آماده باشيم و توطئه هاي دشمنان را در نطفه خفه کنيم.

فرمانده سپاه بروجن گفت: حماسه ۹ دي به تمام جهانيان به ويژه بي‎بصيرتان داخلي و دشمنان نظام و انقلاب در خارج از کشور ثابت کرد ملت ايران در سايه امن الهي و با پشتيباني از رهبري فرزانه همواره با بصيرت کامل پيروز هر ميداني و نبردي هستند.

کيهاني بابيان اينکه ۹ دي نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است، افزود: حضور مردم با بصيرت ايران روز ۹ دي بعد از ۷ ماه طومار فتنه و فتنه گران را در هم پيچيد.

وي با بيان اين که ملت ايران در روز ۹ دي بصيرت خود را به جهانيان نشان دادند، افزود: سالروز گراميداشت اين حماسه بزرگ به نوعي تجديد ميثاق با ولايت و رهبري است.

فرمانده سپاه بروجن با بيان اين که در ۹ دي سال ۸۸ ملت ايران بار ديگر بلوغ سياسي خود را به نمايش گذاشتند، افزود: فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دي هر سال بايد گرامي داشته شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 32425

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32425/فتنه-88-تدبير-رهبري-خنثي-بلوغ-سياسي-مردم-روز-9-دي-تبلور-پيدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir