کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسول سپاه ناحيه سامان:

روز قدس، خط بطلانی بر سياه کاري هاي غرب در مواجهه با حملات به غزه است

2 مرداد 1393 ساعت 11:02

مسئول سپاه ناحيه شهرستان سامان گفت: روز قدس خط بطلان بر تمامي سياه کاري هاي کشور هاي غربي مي کشد و اين روز، روز دفاع ازآرمان‌خواهي ملت مظلوم فلسطين است.


به گزارش جهانبین نیوز، حاتم رياحي در گفتگو با خبرنگار سامان ما اظهار داشت: امروز در اغلب کشور هاي دنيا عليه اقدام جنايتکارانه اسرائيل غاصب راهپيمايي ها و مخالفت هاي اعتراضي بر پا شده است و همگان اين اقدام را محکوم کرده اند ولي مراجع بين‌المللي وکشورهاي غربي همگرا با رژيم جعلي اسرائيل سکوت اختيار نموده و حتي به دفاع از صهيونيست‌ها پرداخته اند، با اين حال مي توان در روز قدس خط بطلان بر تمامي سياه‌کاري‌هاي کشورهاي غربي کشيد ودر دفاع از ملت مظلوم فلسطين و غزه پرداخت.

رياحي افزود: روز قدس امسال با سال گذشته در اصل و بنيان هيچ تفاوتي ندارد ولي چون با اقدامات وحشيانه رژيم صهيونيستي عليه غزه و همچنين جنايت هاي داعش در عراق وسوريه تقارن پيدا کرده است از اهميت بالايي برخوردار است و امت آگاه مسلمان امسال را ظرفيتي بزرگير براي سرکوب کردن استکبار به شمار مي آورند.

وي با بيان اينکه آمريکا سردمدار جنايت و ترور در دنياست، گفت: اين جرثومه پليد، از تمامي اقدامات وحشيانه عليه ملت هاي مظلوم دفاع مي کند و در مذاکرات هسته اي نيز سياستي دو پهلو و منافقانه دارد چرا که به ظاهر مدعي حقوق بشر است اما در واقع، خود نفر اول ظلم وجنايت عليه بشريت در دنياست.

مسئول سپاه ناحيه شهرستان سامان خاطرنشان کرد: حضور مردم چون گذشته مي تواند پاسخ قاطع و محکمي به جنايت هاي اسراييل در غزه ،داعش در سوريه وعراق وکارشکني هاي اسراييل در موضوعات هسته اي و دخالت هاي آمريکا در امور کشور ها وخاورميانه باشد و مردم آزاديخواه ايران امسال هم با لبيک به فرمان رهبر عزيز وبا سر دادن شعار مرگ بر امريکا و اسرائيل، ضمن حمايت از مظلومان جهان، از حق مسلم هسته اي خود هم دفاع مي کند.

انتهاي خبر/ذ/


کد مطلب: 16423

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/16423/روز-قدس-خط-بطلانی-سياه-کاري-هاي-غرب-مواجهه-حملات-غزه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir