کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئیس شورای شهر شهرکرد:

بازارچه عید نوروز انقلاب افتتاح شد/ساماندهی 150 دست فروش در شهرکرد

13 اسفند 1396 ساعت 8:51

نایب رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: بازارچه عید نوروز انقلاب شهرکرد با 150 غرفه به‌منظور ساماندهی دست‌فروشان در هسته مرکزی شهر در محل خیابان ملت شهرکرد راه‌اندازی شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ بازارچه عید نوروز انقلاب روز گذشته با حضور نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شهرکرد و رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری و مسئولان مربوطه افتتاح شد.

حیدر علیپور نایب رئیس شورای شهر شهرکرد در حاشیه این افتتاح در گفت‌گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این بازارچه با 150 غرفه به‌منظور ساماندهی دست‌فروشان در هسته مرکزی شهر در محل خیابان ملت شهرکرد راه‌اندازی شده است.

وی افزود: درحال حاضر 80 دست فروش در این بازارچه ساماندهی شدند و در روزهای آینده این تعداد به 150 نفر می‌رسد.

نایب رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به مشکلات دست‌فروش‌های سطح و حاشیه شهرها، بیان داشت: برای ساماندهی دست‌فروش‌های شهرکرد نیاز به زمین مناسب است و شورای اسلامی شهرکرد و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری به دنبال زمینی مناسب جهت این امر هستند.


علیپور به مشکلات دیگری که بر سر راه ساماندهی دست‌فروش‌ها قرار دارد اشاره و یادآور شد: ساماندهی دست‌فروش‌ها معمولا با مقاومت آن‌ها مواجه می‌شود چون این افراد تمایل دارند در همان محلی که بساط دارند بمانند و تمایلی به جابه‌جایی
ندارند.


لازم به ذکر است دست‌فروشان از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهری درخواست پیگیری، تمدید و دائمی بودن بازارچه انقلاب را در ایام سال مطالبه کردند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 38753

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38753/بازارچه-عید-نوروز-انقلاب-افتتاح-ساماندهی-150-دست-فروش-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir