کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت استارتاپ اينوکا از بنياد برکت و بانک ها برای حمايت از ايده ها

5 شهريور 1396 ساعت 13:53

در استارتاپ اينوکا از بنياد برکت، بانک هاي حامي طرح هاي اقتصاد مقاومتي، ادارات مرتبط با کارآفريني، صنايع و کارآفرينان دعوت بعمل مي آيد تا ايده پردازان بتوانند علاوه بر آموزش و اطلاع از نحوه همکاري نهادهاي مرتبط، طرح ها و ايده هاي خود را به نهاد مربوطه ارائه نمايند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ جلسه استارتاپ ايراني با عنوان اينوکا (ايده، نوآوري و کارآفريني) در سالن جلسات معاونت پژوهشي دانشگاه شهرکرد با حضور مهندس سيد علي ميراحمدي معاون علمي و پژوهشي بسيج دانشجويي استان، معاون علمي و پژوهشي دانشگاه شهرکرد دکتر عربي، مسئول ارتباط با صنعت دانشگاه دکتر حسيني نژاد و ساير اساتيد و دانشجويان بسيجي برگزار شد.

در اين جلسه مهندس ميراحمدي با ارائه گزارشي از اقدامات، اهداف و تسهيلاتي که در سطح دانشگاه هاي استان پيرامون اين موضوع انجام داده سخن گفت و سپس به منظور هماهنگي و تعيين وظايف دانشگاه و بسيج دانشجويي در خصوص برگزاري استارت آپ با توجه به ظرفيت هاي دانشگاه برنامه را تشريح کرد.

در ادامه گزارش نحوه اجراي برنامه، توسط خانم مومني، از دانشجويان بسيجي دانشگاه به حضار در جلسه ارائه شد و دکتر عربي ضمن تقدير از اجراي اين برنامه در دانشگاه، به بيان اهميت فعاليت هاي علمي و پژوهشي در دانشگاه ها پرداخت.

در پايان پس از جمع بندي نظرات و پيشنهادات اعضاي حاضر در جلسه، به منظور ارائه برنامه هاي مرتبط با قسمت هاي مختلف مقرر شد تا جلسه اي با معاونت اقتصاد استانداري و پارک علم و فناوري برگزار شده و تيم اجرايي تا پايان شهريور ماه نسبت به ساخت کامل زير ساخت هاي مورد نياز از جمله ساخت سايت، ساخت تيزر تلوزيوني و... اقدام نمايد.

گفتني است اين رويداد با پنج موضوع، حل چالش هاي آب استان – گردشگري – کشاورزي - صنايع دستي، فرش - محروميت زدايي ايده ها را از ايده پردازان دريافت مي نمايد و در قالب موضوعات تخصصي بين رشته اي از ايده پردازان حمايت مي کند.

در اين رويداد از بنياد برکت، بانک هاي حامي طرح هاي اقتصاد مقاومتي، ادارات مرتبط با کارآفريني، صنايع و کارآفرينان دعوت بعمل مي آيد تا ايده پردازان بتوانند علاوه بر آموزش و اطلاع از نحوه همکاري نهادهاي مرتبط، طرح ها و ايده هاي خود را به نهاد مربوطه ارائه نمايند.

انتهاي پيام1026ج /920م


کد مطلب: 35963

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35963/دعوت-استارتاپ-اينوکا-بنياد-برکت-بانک-حمايت-ايده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir