کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان:

شهرستان سامان نيازمند ايجاد فضاي آموزشي جديد است

5 اسفند 1396 ساعت 12:53

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه اين شهرستان نيازمند فضاي جديدآموزشي و تعدادي از آموزشگاه هاي اين شهرستان، نياز به مرمت و تعميردارد، تصريح کرد: مشکل فضاهاي آموزشي باکمک مسئولين استاني و خيرين قابل حل است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، در دهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان سامان رئيس اداره آموزش و پرورش سامان محمد دهقاني ضمن عرض خير مقدم به مديرکل توسعه و تجهيز مدارس استان و خير روستاي مارکده آقاي شاهسون و عرض تسليت بمناسبت درگذشت جمعي از هموطنان در حادثه هوايي اخير، گزارشي از وضعيت کارگروه هاي آموزشي و پرورشي مدارس شهرستان سامان ارائه داد و اظهار داشت: که در کارگروهها از خرد جمعي استفاده شده و چون امري کارشناسي شده و داراي ضوابط و مقررات مي باشد نتيجه کارشان بسيار تاثير گذار بوده است.

دهقاني به توصيف فضاهاي آموزشي اين شهرستان و برنامه ها واقداماتي امسال و سال آينده مدنظر مي باشد را بيان کرد و بيان داشت: از زحمات ارزشمند فرماندار و تمامي اعضاي شورا تقدير کرد که موجب شد تا شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان موفق به اخذ رتبه دوم استان ورتبه برتر کشوري شود.

وي با اشاره بر اينکه اين شهرستان نيازمند فضاي جديدآموزشي مي باشد و تعدادي از آموزشگاه هاي اين شهرستان، نياز به مرمت وتعميردارد، تصريح کرد: مشکل فضاهاي آموزشي باکمک خيرين بزرگوارونيک انديش قابل حل است.

محمد دهقاني دراين نشست به حاضرين جلسه اظهار نمود: جهت رسيدن به اهداف بلند سند تحول بنيادين آموزش و پرورش که ازموارد ابلاغي مقام معظم رهبري ميباشد تنها راه توسعه و پيشرفت و استقلال کشور و حفظ هويت فرهنگي ايرانيان از طريق علم آموزي است و مدرسه به عنوان بزرگترين نهاد و دستگاه اجرايي کشور اين نقش مهم را بازي مي‌کند.

محمد دهقاني افزود: مشکل کتابخانه شهيد جعفرزاده با توجه به اينکه بصورت موقت در سال ۹۱ واگذار شده قرار بوده در عرض سه ماه اين مکان تخليه شده و تحويل آموزش و پرورش شود که اين کار تا اين لحظه هنوز اجرايي نشده است به همين دليل مشکلات زيادي براي دانش آموزان اين مدرسه بوجود آمده است.

دهقاني عنوان کرد: نهضت مدرسه سازي يکي از دستاوردهاي مهم و عظيم انقلاب اسلامي است که همانند شجره طيبه اي ثمره آن هميشه ماندگار است و با حمايت خيرين مدرسه ساز اين هدف بلند محقق خواهد شد.

انتهای پیام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 38654

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38654/شهرستان-سامان-نيازمند-ايجاد-فضاي-آموزشي-جديد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir