کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام ستاد خدمات سفر چهارمحال و بختياري:

مراکز اقامتي در چهارمحال و بختياري تکميل است

19 خرداد 1397 ساعت 10:59

قائم مقام ستاد خدمات سفر چهارمحال و بختياري گفت: 100 درصد ظرفيت تمامي مراکز اقامتي اين استان تکميل است.


مجيد نظري دهکردي قائم مقام ستاد خدمات سفر چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ تأکيد کرد: هم اينک تمامي مراکز اقامتي مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها و خانه‌هاي مسافر چهارمحال و بختياري با ظرفيت کامل مشغول خدمات‌رساني به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ورودي به اين استان هستند.

وي افزود: تمامي تلاش ها براي خدمات رساني مطلوب به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ورودي به چهارمحال و بختياري با هدف فراهم کردن زمينه افزايش ماندگاري آنان در استان در حال انجام است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: افزايش ماندگاري مسافران و گردشگران باعث افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري، رونق اقتصادي و رشد شاخص هاي توسعه اي در نقاط مختلف استان خواهد شد.

وي بيان داشت: هم اينک زيرساخت هاي لازم به منظور خدمات رساني به مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ورودي به چهارمحال و بختياري فراهم است.

نظري دهکردي اضافه کرد: هم اينک هيچ مشکلي در تامين نيازهاي مسافران و گردشگران داخلي و خارجي ورودي به چهارمحال و بختياري وجود ندارد.

قائم مقام ستاد خدمات سفر و معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري به همراه مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از نانوايي ها، بوستان ها، پايانه مسافربري آزادي، هتل ها، خانه معلم و تعدادي مراکز اقامتي استان در شهرکرد به صورت سرزده بازديد و از نزديک بر روند خدمات رساني به مسافران و گردشگري نظارت کردند.

چهارمحال و بختياري بيش از دو هزار و ۸۰۰ تخت در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه ها و خانه هاي مسافر دارد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39464

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39464/مراکز-اقامتي-چهارمحال-بختياري-تکميل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir