کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین جزئیات حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج/

روایت راننده اتوبوس از نحوه برخورد تانکر سوخت و آتش سوزی/ حضور به موقع امدادگران در محل حادثه+ تصویر

20 تير 1397 ساعت 10:10

بر اثر برخورد یک تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری در سنندج ۱۳ نفر از هموطنان جان باختند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک دستگاه اتوبوس دیدار سیر گیتی بامداد چهارشنبه به قصد تهران از ترمینال سنندج خارج شده بود که در بلوار دکتر حسینی در پشت ترمینال از پشت با اتوبوس برخورد می کند و موجب آتش سوزی می شود.

چیاکو کریمی یکی از دو راننده اتوبوس که در این حادثه جان سالم به در برده بود اظهار کرد: به محض خروج از ترمینال یک تانکر سوخت از پشت به اتوبوس برخورد کرد که همزمان با صدای انفجار تانکر سوخت، اتوبوس نیز دچار حریق شد.

وی تصریح کرد: من جلوی در ایستاده بودم به محض انفجار از اتوبوس بیرون پریدم وضعیت وحشتناکی بود.

در صورت وضعیت این اتوبوس ۱۱ مسافر درج شده است که بنا به گفته یکی از عوامل ترمینال سنندج، در هنگام خروج، سه مسافر دیگر سوار شده اند که تنها دو نفر از سه خدمه اتوبوس زنده مانده اند.

آنطور که شاهدان عینی از محل حادثه گزارش داده اند علیرغم عمق و شدت این فاجعه، از همان دقایق اولیه امدادگران و نیرو هایی از دستگاه های مختلف مانند آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی و همچنین نیروهای سپاه و بسیج در محل حادثه حضور پیدا کرده و با کمک رسانی به حادثه دیدگان و همچنین جلوگیری از گسترش آتش سوزی از به وجود آمدن تلفات بیشتر جلوگیری کردند.

در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر نفتکش در شهر سنندج که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شده است سه روز در استان کردستان عزای عمومی اعلام شد.

استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان، در پیام‌های جداگانه‌ای این سانحه دلخراش را به مردم کردستان و بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.






انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39734

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39734/روایت-راننده-اتوبوس-نحوه-برخورد-تانکر-سوخت-آتش-سوزی-حضور-موقع-امدادگران-محل-حادثه-تصویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir