کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهار محال و بختياري:

برگزاري کارگاه آموزشي و هم انديشي خشکسالي و روش هاي آبياري

26 دی 1395 ساعت 13:43

مدير آب و خاک و امور فني و مهندسي سازمان جهاد کشاورزي استان با اعلام اين خبر تصريح کرد: با توجه به روند خشکسالي شديد و کاهش آب هاي زير زميني و آب هاي سطحي، طي دو روز هم انديشي براي بررسي برنامه هاي ابلاغي وزارت جهاد کشاورزي و راهکارهاي عملياتي کردن اين برنامه ها را به بحث و تبادل نظر گذاشتيم.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ سيد طاهر نوربخش مدير آب و خاک و امور فني و مهندسي سازمان جهاد کشاورزي استان با اعلام اين خبر اظهار کرد: با توجه به روند خشکسالي شديد و کاهش آب هاي زير زميني و آب هاي سطحي، طي دو روز هم انديشي براي بررسي برنامه هاي ابلاغي وزارت جهاد کشاورزي و راهکارهاي عملياتي کردن اين برنامه ها را به بحث و تبادل نظر گذاشتيم.

وي تصريح کرد: در اين هم انديشي جهت آشنايي کارشناسان، ناظرين و مشاوران و پيمانکاران مباحث فني از قبيل تعادل بخشي، کنتورهاي حجمي، نصب کنتورهاي حجمي، اجراي سامانه هاي آبياري به ويژه آبياري تيپ مدنظر قرار گرفتند.

نوربخش اذعان داشت: پيمانکاران و مشاوراني که در اين حوزه فعال هستند با محوريت همين موضوعات ضمن عمل به سياست هاي کلان وزارت جهاد کشاورزي بايد فعاليت نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32704

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32704/برگزاري-کارگاه-آموزشي-هم-انديشي-خشکسالي-روش-هاي-آبياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir