کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي عنوان شد:

استکبار جهاني با تمام توان، عفت عمومي جامعه ي اسلامي را نشانه گرفته

19 دی 1395 ساعت 13:23

بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان به مناسبت سالروز اعلام کشف حجاب؛ توسط بسيجي انقلابي يحيي خواجعلي قرائت شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ بيانيه شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان به مناسبت سالروز اعلام کشف حجاب؛ توسط بسيجي انقلابي يحيي خواجعلي قرائت شد.
متن اين بيانيه به شرح ذيل ميباشد :

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام بر همه ي زنان و مردان عفيف و پاکدامن عالم مردان و زناني که در راه تحقق فرمان الهي وکسب رضاي خداوند متعال و تداوم راه انبياء و اولياي الهي در کمال عفت و پاکدامني به شهادت رسيدند.


آن روز که رژيم منحوس پهلوي با اتکا بردولت هاي استعمارگر غربي طرح براندازي حجاب در کشورمان ايران در سر داشتند، با پاسخ کوبنده ي زنان و مردان غيور اين مرز و بوم روبرو شدند و ننگ اجراي اين قانون را در تاريخ۱۷ در ماه ۱۳۹۴ به نام خود ثبت کردند، امروز نيز هم چنان چهره ي ام القراي جهان اسلام به واسطه ي بد حجابي و کمرنگ شدن مسئله ي حيا دستخوش تغييراتي منفي و ناخوشايند گشته است.


استکبار جهاني با تمام توان و ابزار هاي فرهنگي خود عفت عمومي جامعه ي اسلامي ايران را نشانه گرفته و در اين راه از هيچ کوششي فروگذر نکرده است، و با هدف قرار دادن کانون خانواده و ارزش هاي اخلاقي مي خواهد آنچه را در آندلس انجام دادند، در اين کشور اجرا کنند همانطور که در گذشته نيز تمدن غرب در برخورد با تمدن اسلامي طي جنگ هاي صليبي بعد از شکست در نبرد نظامي، از راه ترويج بي بند و باري و گسترش فساد و فحشا و نهايتا سست ساختن عقايد مسلمانان کشور هاي اسلامي همچون دولت اندلس توانست بر تمدن اسلام غالب شود.


اکتون نيز راه مقابله با انقلاب اسلامي را در مبارزه با موضوعاتي همچون حجاب و... مي بيند، چرا که جامعه ي عفيف و محجوب محمل مناسبي براي رسيدن به اهداف شوم و اعمال سياست هاي استعماري جامعه غرب نمي باشد. براي تحقق چنين سياست هايي،پياده نظامي لاابالي دين ستيز، اخلاق گريز و معارض با همه ي اصول و ارزش هاي انساني و الهي است.


مسلما بي حيايي و بي عفتي مقدمه ي مناسبي براي رسيدن به اهداف مذکور است. لذا امروز دشمنان جمهوري اسلامي ايران از همه ي ابزار هاي ممکن مانند: ماهواره، فضاي مجازي، توليدات رسانه اي، و صنعت مد و لباس و ... براي هنجار شکني در امر پوشش و ترويج بي بند وباري استفاده مي نمايند. در چنين شرايطي قطعا غفلت و بي توجهي و نبودن يک عزم عمومي و همه جانبه در کشور نسبت به مسائل فرهنگي و سبک زندگي اسلامي آثار زيان باري در پي خواهد داشت، در مسئله ي حجاب نيز آنچه موجب گرايش جامعه به مسئله ي بي حجابي شده است، بيش از جذابيت و مکر دشمنان، عدم آگاهي نسبت به مسئله ي عفاف و حجاب و اهميت آن در حفظ امنيت و آرامش افراد و مصونيت بخشي به جامعه و جلوگيري از به هدر رفتن استعداد هاي جوانان مي باشد.


ما دانشجويان دانشگاه هاي استان، خواستاريم ضمن توجه به مطالبات زير در کوتاه ترين زمان ممکن نسبت به اين موضوع مهم اقدامات شايسته صورت پذيرد:
با توجه به فضاي فرهنگي امروز جامعه و دانشگاه ها با زنده کردن فريضه ي امر به معروف و نهي از منکر در راستاي اجراي اين واحب الهي به برخورد جدي و منطقي با بد حجابي هاي موجود در جامعه و دانشگاه ها اقدام شود.


از دولت محترم و تمامي نهاد ها و سازمان ها خواستاريم مصوبه ي۴۲۷ شوراي عالي انقلاب فرهنگي را محور عملکرد خود در زمينه ي عفاف و حجاب قرار دهند و آن را بهص ورت جدي پيگيري نمايند.

مسئولين استان و دانشگاه ها در برنامه ريزي فرهنگي سهم بيشتري را به برنامه هاي عفاف و حجاب اختصاص دهند و ضمن فرهنگ سازي حجاب عملي برنامه هايي در جهت آگاه سازي جوانان درباره ي اثرات سوء بد حجابي داشته باشند.

مسئولين دانشگاه ا در اجراي آيين نامه حفظ حدود اسلامي در دانشگاه ها و موسسات آموزشي اقدام جدي اتخاذ نمايند.

مسئولين دانشگاه ها با توجه به تاکييد مقام معظم رهبري در برخورد با اردو هاي مختلط و جدا بودن اردو هاي خانم ها و آقايان اقدامات لازم به عمل آيد.

برخورد جدي و اثربخش مسئولين و دستگاه هاي اجرايي با کسبه و فروشندگان البسه ي نامتعارف در جامعه و از طرفي تهييه ي طرح هاي حمايتي از توليد کنندگان و فروشندگان محصولات متناسب با فرهنگ اسلامي و بومي انجام گيرد.


از رسانه هاي ملي خواستاريم با توليد هر چه بيشتر برنامه هاي مفيد و ثمر بخش در قالب هاي مختلف به فرهنگ سازي در زمينه عفاف و حجاب کمک کنند و با توجه به سطح زندگي مردم عادي و روستانشينان از ترويج زندگي مرفهانه که کمتر به عفاف و حجاب پايبند هستند توجه کنند.

از مسئولين دانشگاه ها به خصوص نهاد هاي نمايندگي رهبري خواستاريم ضمن برنامه ريزي و کار هماهنگ براي برنامه هاي فرهنگي از ظرفيت جوانان مؤمن انقلابي در تشکل ها استفاده کنند. و همانطور که امام خامنه اي خواسته اند کار را در دانشگاه ها به دست جوانان انقلابي بسپارند.


والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته


انتهای پیام/


کد مطلب: 32597

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32597/استکبار-جهاني-تمام-توان-عفت-عمومي-جامعه-ي-اسلامي-نشانه-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir