کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه شهرکرد:

همگام با توسعه استان به دنبال توسعه دانش هم باشيم

8 آذر 1396 ساعت 13:14

رئيس دانشگاه شهرکرد گفت: اين استان داراي پتانسيل ها و ظرفيت هايي زيادي است که لازم است همان طور که دنبال توسعه استان هستيم به دنبال توسعه آن هم باشيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ شايان شاه محمدي رئيس دانشگاه شهرکرد در اختتاميه نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري اظهار کرد:در آغاز هر توسعه، تحقيق و پژوهش امر مهمي است و استاندار اين استان پژوهش را براي توسعه استان امري مهم تلقي کرده است.

وي تصريح کرد: براي توسعه استان و توليدهاي زنجيره اي لازم است از تحقيق هاي دانشگاه نيز استفاده کنند.

محمدي با اشاره به اينکه ما بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي استان را شناسايي کنيم بيان داشت: به دنبال توسعه استان بايد به دنبال توسعه دانش و حمايت از آن هم بود.

وي اذعان داشت: استان ما داري ظرفيت هايي چون آب و هوا، انرژي خورشيدي، گردشگري، گوشت و شير، آبزي پروري و... است که لازم است از اين ظرفيت ها به بهترين نحو ممکن استفاده کرد.

شاه محمدي به تعداد مراکز دانشگاهي استان اشاره کرد و گفت: هشت مرکز دانشگاهي با حدود ۵۰ هزار دانشجو و هزار عضو هيئت علمي در اين استان وجود دارد که ۳۰۰ نفر آن عضو هيئت علمي دانشگاه شهرکرد هستند.

وي با بيان اينکه يکي از مهم ترين بخش هاي راهبردي دانشگاه اين است که مسائل راهبردي را ارائه دهند اظهار کرد: اين استان آمادگي ايجاد شغل و اشتغال و توسعه دانش بنيان را در خود مي بيند.

شاه محمدي در پايان خاطرنشان کرد: هفته پژوهش گوشه اي از توانمندي هاي پژوهشگران زحمت کش است که نياز است مورد حمايت مسئولين قرار گيرند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37367

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37367/همگام-توسعه-استان-دنبال-دانش-هم-باشيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir